środa, 24 czerwca 2015

24 czerwca

Heii kochani ♥

Na wstępie chciałabym Wam powiedzieć, że dzisiaj na występie dostałam wyróżnienie!
Wczoraj po pokazie tanecznym wróciłam do domu bardzo zmęczona, a jeszcze musiałam wybierać strój na dzisiejszy występ.

Ale przejdźmy do posta :)

Dzisiaj chciałabym Was zachęcić żebyście pod tym postem zadawali mi pytania (ile chcecie). Muszą one dotyczyć mnie. Postarajcie się w miarę ich nie powtarzać. Odpowiem na nie jutro :) Śpieszcie się!

A teraz kolejna porada :) 

Jeśli w bluzkach z długim rękawem nie podobają Wam się właśnie rękawy podwińcie je tak żeby były pomarszczone. To naprawdę wygląda ładnie!


A to jedzonko z KFC :p
                                       
A to moja kochana suczka Nika :)













Na zakończenie tego posta chciałabym Wam przekazać żebyście pisali mi pomysły na posty. Zrealizuję wszystkie :) Oczywiście proszę o komentarze :)


Całusy, Majaa ♥

14 komentarzy:

  1. Ile masz lat?
    Co najbardziej lubisz?
    Czy masz ulubiony blog?


    #Jaa

    toprzygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam na Twojego bloga :) dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia:*
    Pytania:
    Twój ulubiony Youtuber?
    Ulubiony film, książka?
    Wolisz Coca Colę czy Pepsi?
    Jaki sport lubisz uprawiać najbardziej?
    Gdzie wyjeżdżasz na wakacje?
    Czekam na odpowiedzi:*

    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No, kochana. Świetnie sobie radzisz :P
    Gratuluję, może też założę bloga. Chyba wiesz kim jestem? :'D
    Aha, jeszcze świetnie Ci poszło na konkursie ^^
    Teraz pytania:
    Morze vs Góry?
    Jula vs Julka?
    Jakiej muzyki słuchasz najczęściej? (no co, nie wiem tego xd)
    Skype, czy blog?
    Lubisz mnie?
    Fajnie się bloguje?
    Warkocz, czy kucyk? (chodzi o włosy :p)
    http:/nie-mam-jeszcze-bloga-smuuteczeq.blogspot.com
    Pozdro, Jula. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh xd dzięki za komentarz ;) a ten blog istnieje xd ?

      Usuń
    2. Nie xd Woow, ale szybka odpowiedź :P Haha, szkoda, że nie poszukujesz osoby do pisania. Szczera ja. :] Jak zapytałaś rodziców, czy możesz blogować? :d

      Usuń
  4. Gratki za wyróżnienie, ślicznego psiaka masz :*
    Pytanka:
    Jaki styl tańczysz?
    Grasz na jakimś instrumencie?
    Dobrze sobie radzisz w szkole?
    W jakim województwie mieszkasz?
    Jakie seriale polecasz?
    Wolisz spodnie czy spódnice?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy lubisz koty?
    Jaki jest twój ulubiony kolor?
    Czy grasz na gitarze?
    W co lubisz grać na komputerze?
    Jaki lubisz przedmiot w szkole?

    OdpowiedzUsuń
  6. MCdonald czy KFC?
    Znicz ten dziennik czy to nie książka?
    Kogo najbardziej lubisz z klasy?
    Mleko czy woda?
    Czego masz więcej majtek czy staników?
    Czy lubisz placki?
    /Wera ;3

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx