czwartek, 25 czerwca 2015

25 czerwca

Cześć Wam!

Jak obiecałam dzisiaj odpowiem na Wasze pytania dotyczące mnie :) 

Zaczynamy!

Atessa Adlof:

1. Ile masz lat?
Niestety, nie mogę Wam tego powiedzieć :p

2. Co najbardziej lubisz?
Hmm.... Lubię moje koleżanki, spaghetti, leniuchowanie, placki ziemniaczane z cukrem...

3. Czy masz ulubiony blog?
Tak. Jest to blog: violettapl.blogspot.com 

Carola S:

1. Twój ulubiony Youtuber?
Najbardziej lubię chyba: Gram Paulę, Quick, MaryKateAn i Blowka xdd
Zapraszam na ich kanały :)

2. Ulubiony film, książka?
Film: "Marley i Ja" i "Wielka Szóstka" 
Książka: hmm... chyba seria: ''Zosia z ulicy Kociej''

3. Wolisz Coca-Colę czy Pepsi?
Pepsi. 

4. Jaki sport lubisz najbardziej?
Jazdę na łyżwach ;)

5. Gdzie wyjeżdżasz na wakacje?
Nad morze i do babci :p

Julciaczeq lel:3:

1. Morze vs góry?
Morze. Po wspomnieniach z zielonej szkoły wolę morze xdd

2. Jula vs Julka?
Jula

3. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
Chyba pop... Nie znam się xdd

4. Skype czy blog?
Hmm... Chyba blog xd

5. Lubisz mnie?
Tak, oczywiście :)

6. Fajnie się bloguje?
Fajnie :D

7. Warkocz czy kucyk?
Hmm... warkocz :p

Smile and dream:

1. Jaki styl tańczysz?
Jazz musical :)

2. Grasz na jakimś instrumencie?
Nie.

3. Dobrze sobie radzisz w szkole?
Tak :D Mam średnią 5.55 na koniec roku szkolnego :D

4. W jakim województwie mieszkasz?
W Mazowieckim.

5. Jakie seriale polecasz?
"Na dobre i na złe", "Violetta"...

6. Wolisz spodnie czy spódnice?
Spódnice :)

Anonimowy:

1. Czy lubisz koty?
Tak średnio.... no nwm xd

2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Hmm... może biały, fioletowy...

3. Czy grasz na gitarze?
Nie.

4. W co lubisz grać na komputerze?
W The Sims 4.

5. Jaki lubisz przedmiot w szkole?
Hmm... może zajęcia komputerowe...

Anonimowy:

1. MCdonald czy KFC?
Lubię to i to :p

2. Zniszcz Ten Dziennik czy To nie książka?
Zniszcz Ten dziennik.

3. Kogo lubisz najbardziej w klasie?
Lubię kilka osób :p

4. Mleko czy woda?
Woda

5. Czego masz więcej majtek czy staników?
Majtek xd

6. Czy lubisz placki?
Tak... Ziemniaczane z cukrem są przepyszne!!

Więcej już w tym poście nie napiszę, bo odpowiadanie na pytania jest wyczerpujące... xd 
Tak wgl mam dzisiaj dzień wolny od szkoły, a jutro zakończenie roku szkolnego.

Pa, kochani!










6 komentarzy:

  1. Wow, jak można mieć średnią 5.55? xd Super post, dużo się o tobie dowiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnia 5.55 jak to możliwe, a ja marzę o 4.75 xD Fajny post mam nadzieję, że za jakiś czas powtórzysz post o takiej tematyce. A co powiesz o asku? Ja się nad nim zastanawiam.

    Pozdrawiam

    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) niestety jestem za młoda na aska xd

      Usuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx