piątek, 26 czerwca 2015

26 czerwca

Hej, kochani!

Jak wiecie dzisiaj miałam zakończenie roku szkolnego :) Na dodatek jeszcze Nikusia była na strzyżeniu... Uff... jestem zmęczona... 

Ale przestańmy narzekać ;)

W tym poście mam dla Was niespodziankę- recenzję szczotki ''Tangle teezer" ;)

                                                         SZCZOTKA TANGLE TEEZER


Cena: Douglas: 38,90 zł
 
Szczotka dostępna jest również w innych wzorach i kolorach.

Szczotka Tangle Teezer jest bardzo dobrą szczotką, ale ma też parę minusów :/


Plusy:
-szczotka dobrze czesze (przyjemnie itp.) ;)
-ma ładne opakowanie
-jest różnorodna pod względem wzorów i kolorów

Minusy:
-ząbki są delikatne, trzeba na nie uważać
-trochę niewygodnie się ją trzyma
-jest za droga

Podsumowując: Szczotka ta jest bardzo dobra, lecz odrobinę za droga. Ale warto ją kupić ;)


A teraz mam dla Was ładny obrazek:



Proszę o komentarze i pomysły na posty ;)

Do zobaczenia jutro! 
Pa!







6 komentarzy:

  1. Też mam Tangle Teezer i też czarną i też z douglas'a;) Ja zawsze miałam problem z rozczesaniem włosów, ale z tą szczotką wszystko się zmieniło. Na początku szkoda mi było na nią kasy,ale kupiłam i nie żałuję:)

    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem z tej szczotki zadowolona :) Jest po prostu ŚWIETNA!
    Tylko za droga... Ja mam różowo-fioletową z Douglas'a. Świetny post.
    Pozdrowionka oraz życzę miłych wakacji ^^ ♥
    http://nie-mam-jeszcze-bloga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tt i jest świetna <3 Może napisz o jakichś planach na wakacje, albo sposoby na wolny czas ;)

    ifyoubelieve-leonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz ;) postaram się coś o tym napisać :D

      Usuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx