sobota, 27 czerwca 2015

27 czerwca

Cześć! ♥

Dzisiaj na prośbę jednej z czytelniczek, napiszę o sposobach na wolny czas (w wakacje) ;)

Zapewne wiele/u z Was w wakacyjnych planach ma granie na kompie..., a tak poza tym to nic. Pomogę Wam to zmienić ;)

1. Szyjcie! Wydaje się, że to hobby starych babć (xd), ale wcale tak nie jest! Za pomocą igły i nitki można stworzyć coś niesamowitego ;) Wystarczy się tylko tego nauczyć! A szyć można nie tylko ubrania ;)
manualbazaar.blogspot.com

2. Zobaczcie czy w waszej wsi/mieście są jakieś atrakcje! np. darmowe wejścia na basen dla uczniów...

3. Zapiszcie się na półkolonie! To świetny sposób na zabawę i poznanie nowych osób. Może któraś z nich zostanie waszym najlepszym przyjacielem?

4. Wychodźcie na spotkania z przyjaciółmi! np. do kina.

5. Posprzątajcie w domu! Efekty sprawią radość Wam i Waszym rodzicom ;)

To wszystko w tym poście :D Proszę o komentarze i pomysły na posty!
Do zobaczenia jutro!

Pa!







 

4 komentarze:

  1. O zrobiłaś post na moją prośbę :D No ja mam w planach oglądać seriale na necie całymi dniami xd Fajny pomysł z tym szyciem, ja sie uczyłam na technice robić takie breloczki z filcu i całkiem fajnie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że kiedyś na technice (z jakieś 4 lata temu) uczyliśmy się wyszywać i później całe wakacje wyszywałamxD W sumie nawet mi to wychodziło... Jeżeli chodzi o sprzątanie to co roku w pierwszym tygodniu wakacji sprzątam, to już taka moja mała tradycja;)

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx