poniedziałek, 24 sierpnia 2015

24 sierpnia

Hej!

Witajcie kochani! Powracam po przerwie wakacyjnej! Cieszycie się?

Przypomnę: Nie pisałam ponieważ byłam u babci (i nie tylko), a u niej internet na kompie ma tylko mój wujek, a ja wstydzę się go poprosić, żeby mi dał dostęp do neta :p. Co prawda poprawiałam chyba jakiegoś posta nad morzem, kiedy miałam wifi i niby mogłam pisać posty na telefonie mamy... 

No dobra. 
Chciałabym Was poprosić żebyście przysyłali mi na mój gmail:
23maja.p@gmail.com zdjęcia oraz opisy przygód (itp.) z wakacji. KONIECZNIE napiszcie w mailu czy chcecie abym zamieściła wasze zdjęcia (itp) na blogu. Pod tymi fotkami i innymi rzeczami będzie widniał wasz gmail/mail. Fajny pomysł?

Na dzisiaj to tyle!
Papa!

W następnym poście (który ukaże się jutro lub pojutrze)
~Troszkę o tym co robiłam w wakacje
~LBA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx