środa, 26 sierpnia 2015

26 sierpnia

Cześć!

Szkoła już niedługo... Ale ja postanowiłam Was pocieszyć ;) (chociaż pewnie niektórzy nawet się cieszą, że wracają do szkoły :p) Dlatego dzisiejszy post będzie o LBA.
Zapewne początkujący blogerzy nie wiedzą co to LBA. Więc więcej dowiecie się stąd: klik

Tak więc:
Do LBA nominowała mnie Caro z bloga:
caro-say-hello.blogspot.com

Ja nominuję: 
kruczoczarnyblog.blogspot.com
atkasblog.blogspot.com
tonaszhoryzont.blogspot.com
czarny-kotyszek.blogspot.com
ann-soul.blogspot.com
mylittlelifex3.blogspot.com
olucha20.blogspot.com
pannanikt001.blogspot.com
take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com
cherry--on--cake.blogspot.com
weronika-dudek.blogspot.com

Wiem, że chyba niektóre z tych blogów były już wcześniej nominowane.


Teraz odpowiem na pytania Caro:
1. Twoja ulubiona potrawa?
Hmm... może spaghetti, placki ziemniaczane z cukrem...
2. Twoja ulubiona książka?
Nie wiem... nie mam chyba takiej książki, którą mogłabym ciągle czytać. W ogóle tak chyba nie za bardzo lubię czytać :p. Chyba, że to są biografie osób które lubię.
3. Twoja pasja?
Może śpiew, taniec.
4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Weterynarzem lub piosenkarką.
5. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak to jakie?
Tak, oglądam. "Na dobre i na złe", oraz takie paradokumentalne xdd
6. Coca-Cola vs. Pepsi?
 Chyba Pepsi :p
7. Jakie masz konta społecznościowe (typu FB, instagram)?
Mam tylko Skype'a, o ile można to zaliczyć do kont społecznościowych.
8. Jaki masz telefon?
Samsung Galaxy s3 neo (chyba bez plusa (+))
9. Twoja ulubiona pora roku?
Może wiosna?
10. Jaki sport lubisz najbardziej?
Hmm... łyżwiarstwo, może siatkówka.
11. Twoja najniższa średnia w szkole?
5.55

Teraz moje pytania do nominowanych przeze mnie blogów:
1. Do jakich fandomów należysz?
2. Masz jakieś zwierzę?
3. Jakie są Twoje marzenia?
4. Jakie są Twoje ulubione piosenki?
5. Jaki masz telefon?
6. Ile czasu blogujesz?
7. Twoja ulubiona potrawa?
8. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
9. Kim chciałabyś/chciałbyś być w przyszłości?
10. Twoja ulubiona czynność?
11. Masz jakieś hobby?

To na tyle. 
Papa!

5 komentarzy:

  1. Dzięki z nominację ;)
    Poza tym fajny blog. Będę tu jeszcze zaglądać. Obserwuję i zapraszam do siebie.

    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na odpowiedzi♥
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe pytania :) Pomogłabyś mi? Poklikałabyś na mojej stronie? Mój blog - twoimioczami / przesyłka od dresslink

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację. Z racji tego, że niedawno był u mnie post o LBA pozwolę sobie odpowiedzieć w tym komentarzu.
    1.Trochę tego jest...za dużo by wymieniać.
    2.Posiadam dwa psy, ratlerka i owczarka niemieckiego.
    3.Cóż, nie zdradzę, bo się nie spełnią :)
    4."Cisza i wiatr", "You've got something", "Ugly" i pewnie jeszcze kilka.
    5.Jeszcze Samsung Wave 3.
    6.Stosunkowo niedługo. Zaczęłam w tym roku.
    7.Nie mam takiej.
    8.Wydaje mi się, że język polski, choć nie przepadam za gramatyką.
    9.Zawsze chciałam zostać lekarzem weterynarii albo pracować w wydziale kryminalnym czy też być patologiem, ale to nie realne tak więc psychiatra, psycholog, dziennikarz lub prawnik.
    10.Sen <3
    11.Sztuki walki.
    Pozdrawiam, pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx