czwartek, 27 sierpnia 2015

27 sierpnia

Hejka kochani!

Dzisiaj opowiem Wam co porabiałam w wakacje ;)

Na początku chciałabym Wam jednak przypomnieć żebyście przysyłali mi na mój gmail:
23maja.p@gmail.com 
zdjęcia oraz opisy przygód z wakacji. KONIECZNIE napiszcie w mailu czy chcecie abym to co mi przysłaliście zamieściła na blogu. Pod tym materiałem będzie widniał wasz gmail/mail lub jak wolicie Wasze imię (tylko musicie mi je podać w mailu).

Na początku wakacji byłam na koncercie Lodo Comello. Więcej w tym i tym poście. Później zaczęłam chodzić na półkolonie taneczne. Nie chciało mi się wtedy pisać postów, ponieważ byłam zmęczona :p 
Później pojechałam do babci na dwa tygodnie. U niej jeździłam na rowerze z dziadkiem (xd) i oglądałam telewizję...
Następnie pojechałam z rodzicami nad morze do Jastrzębiej Góry na tydzień. Było całkiem fajnie. Łaziłam po parku linowym. Oczywiście byliśmy też na plaży. 
Parę fotek z nad morza:


Las bodajże przy plaży na którą przychodziliśmy najczęściej :)



Zachód słońca na jednej z plaż.


Krajobraz, który widzieliśmy idąc do parku gigantów. Tam na drodze były różne sztuczne zwierzęta i Nika (moja sunia rasy York) szczekała np. na sztuczne świnki xd


A to z kolei zdjęcie z parku miniatur. To "miniaturowy" pomnik Abrahama Lincolna.


Nikusia na plaży :D


Po pobycie nad morzem wróciłam do domu, ale nie pobyłam tam zbyt długo, ponieważ znowu pojechałam do babci. Przez jeden tydzień byłam tam z rodzicami. Wtedy zamówiliśmy mój rower i praktycznie prawie przez cały czas myślałam o moim rowerze i o tym kiedy przyjedzie kurier. Heh. Następnie trzy tygodnie byłam u babci (znowu bez rodziców). I 23 sierpnia wróciłam do domu. I tak oto jestem xd. W tym tygodniu jeździłam do mojej cioci i jej syna (mojego brata ciotecznego) oraz do przedszkola, w którym pracuje. A oto foty z placu zabaw (xd) na jej osiedlu:



To by było wszystko. Pamiętajcie o zostawieniu komentarza. Proszę również o pomysły na posty.

Pozdrowionka!
Maja ;)

3 komentarze:

  1. No ja w wakacje się nudziłam. Byłam nad morzem, na wsi, u babci i w domu. W ogóle mam remont w pokoju. Szkoda, że to ostatnie dni wolności. :/
    > theestoryofmylife.blogspot.com <

    OdpowiedzUsuń
  2. To widzę, że ciekawie spędziłaś wakacje :) Ale ryczeć mi się chce jak sobie pomyślę, że to już koniec. Straszne. No ale co poradzisz? Nic nie poradzisz. Pozdrawiam.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To widzę że wakacje spędziłaś bardzo ciekawie! Zachody słońca na plaży są najlepsze! Śliczny piesek ;*
    Pozdrawiam!

    Artistically Immediately < KLIK!

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx