piątek, 28 sierpnia 2015

TAG: School & zmiany na blogu ;)

------------------------------------------------------------------------
Aktualizacja #1
--------------------------------------------------------------
Cześć!

Jak niektórzy zapewne zauważyli zmienił się wygląd bloga. Stali czytelnicy pewnie wiedzą, że jestem zmienna co do wyglądu bloga xd. Ale ten wygląd zostanie z nami na dłużej. 
Postanowiłam też, że posty będą miały swoją nazwę a nie datę.
No cóż. Pora na TAG!


1. O której wstajesz do szkoły?
Tak o 6:30, chyba, że mam na późniejszą godzinę lekcje.

2. Masz ulubionego nauczyciela? 
Myślę, że tak. Najbardziej lubię chyba panią, która uczy nas techniki i zajęć komputerowych, oraz panią, która uczy nas Angielskiego.

3. Jaki masz plecak?
Różowy firmy Nike. Zobaczycie go już niedługo ;)

4. Jesz 2-gie śniadanie w szkole?
Czasami jem całe, czasami nie. 

5. Co robisz na przerwach?
Rozmawiam z koleżankami lub gram w taką "grę".

6. Masz śniadaniówkę?
Nie.

7. Nosisz do szkoły mundurek?
Na szczęście nie :)

8. W co ubierasz się do szkoły?
Zależy jaka jest pora roku. Nie chce mi się wszystkiego wypisywać, ale przeważnie w jakąś bluzkę i legginsy.

9. Nosisz telefon do szkoły?
W poprzednim roku szkolnym nosiłam, ale teraz już chyba nie będę go nosić. Wiecie, że w poprzednim roku szkolnym (i we wcześniejszch/m) mnie mogliśmy używać telefonu na przerwach, chyba, że chcemy coś pokazać nauczycielowi na lekcji na przykład.

10. Masz szafki w szkole?
Tak, ale są małe i dwuosobowe.

------------------------------------------------------------------------------
Aktualizacja #1

Ok. godziny 14:02 weszłam na bloga i...
1,014 wyświetleń! Wiem, że w tym są także wyświetlenia bloga dokonane przeze mnie, a ja wchodzę na bloga (kiedy jestem w domu) całkiem często.

-------------------------------------------------------------------------------

To na tyle. 
Zostałam nominowana do LBA przez Julę z bloga: theestoryofmylife.blogspot.com, ale nie zadała mi pytań. Jeżeli mi je zada zaktualizuję posta.

Pa, kochani! 

5 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi:) Gratuluję tylu wyświetleń:D
    Pozdrawiam<3
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyświetleń! :) Ja do tej pory nosiłam mundurek przez 8 lat.. Ale prawdopodobnie zniosa go i nie trzeba będzie chodzić! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też są strasznie małe szafki, w których ciężko było się pomieścić na pierwszym roku w zimie, kiedy jeszcze zamiast WF miałam basen.
    Mi też czasami zdarza się nabić wyświetlenia, kiedy przeglądam stare notki :) Ale i tak zawsze zapominam włączyć nieuwzględnianie moich wyświetleń :P
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zwykle wstaję o 6, a jak jadę rowerem to 5.30. W ogóle nie mamy szafek w szkole, jedna osoba = jeden haczyk :<
    Cieszę się z twoich wyświetleń. Takie rzeczy zawsze motywują do pisania :)

    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. MEGA BLOG !
    Zapraszam na nowy post !
    http://flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx