niedziela, 20 września 2015

Co było i się zdarzyło #1

Hejo ♥

Jak zauważyłam chcecie, żeby posty były o rozmaitej tematyce. Taki misz-masz xd.
Proszę bardzo!

Dzisiaj poopowiadam co ważnego wydarzyło się jakiś czas temu w moim życiu:

To tak. Miałam mini remont w moim pokoju. Przestawiliśmy szafkę z książkami, wydłużyliśmy łóżko i kupiliśmy nowy materac. Oprócz tego kupiliśmy w sklepie Biedronka (:D) takie jakby bombki, które superowo świecą w ciemności, tworzą taki fajny nastrój ;).

Mam też nowe ciuszki, ale nie będę Wam pokazywać ich zdjęć.

A wczoraj, byłam na festynie oświatowym w parku. Dotyczył on zdrowej żywności xd.
No i miałam dyżur na stoisku naszej szkoły. Stałam przy kole fortuny, rozdawałam sałatki (i nie tylko) oraz chodziłam z ankietami, dotyczącymi właśnie zdrowej żywności.
Przed nami z ankietami chodziły moje dwie koleżanki. Ja z moją koleżanką trochę się tego bałyśmy (tsa...). Ale kiedy one przyszły do nas i powiedziały, że to jest całkiem fajne, ja też chciałam spróbować. Lecz okazało się, że to do końca nie jest takie proste! Trzeba było wybierać odpowiednie osoby (wiecie, żeby im nie przeszkadzać itp.). W sumie przeprowadziliśmy 5-6 ankiet. Trafialiśmy też na takie osoby, które były wcześniej ankietowane przez nasze koleżanki. Oczywiście nie obyło się też bez innych dziwnych sytuacji ;).

Na koniec poszliśmy na dmuchane zjeżdżalnie. Tak, wiem jesteśmy już trochę za stare, ale na szczęście nas wpuszczono :D To było takie odjazdowe! xd. Kiedy zjeżdżałam to czułam takie dziwne uczucie w brzuchu xdd.

Później poszłam z koleżankami do pizzeri, żeby kupić sobie coś do picia.

Ogólnie było bardzo fajnie :D

To na tyle dzisiaj.
Dajcie znać, czy chcecie się dowiedzieć jak ''odrodziła się moja miłość'' do pewnych gwiazd, które pewnie już na zawsze zostaną w moim sercu i nigdy o nich nie zapomnę ♥.

Pa! 


1 komentarz:

  1. Ciekawy post! Czekam na więcej!
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx