środa, 14 października 2015

Na luzie #1 & Q&A #2

Hello ♥

Witajcie czytelnicy! Mamy dziś pochmurny poranek :C. Ale co tam! Poprawię Wam nastrój ;) Dzisiejszy post będzie bardziej "na luzie".

Zapraszam do czytania posta! <3

No i tak. Dzisiaj mam wolne więc piszę posta. A tak bardziej w szczegółach... Siedzę pod kocem w mojej superowej bluzie (klik-to chyba ten kolor) mam laptopa na kolanach podstawka ochładzająca komputer uwiera mnie trochę w nogi... I co dalej napisać?

Chciałabym zorganizować Q&A. Piszcie pytania pod tym postem (ile chcecie) macie czas do sobotniego wieczoru. Post będzie w niedzielę. Ostatnie Q&A (klik) miało dużo wyświetleń, więc mam nadzieję, że ten będzie miał jeszcze więcej ;)

I co jeszcze?
Aktualnie czytam książkę "Gwiazd naszych wina". Jest super! Bardzo wciąga. Jak ją przeczytam napiszę recenzję. Czekajcie!

Jeżeli macie jakieś pytania, prośby, uwagi piszcie na mail:
23maja.p@gmail.com

Oczywiście czekam na komentarze!

Pa! ♥

----------
Aktualizacja 1

Ponieważ mało osób (na razie jedna xd) zadało mi pytania, nie wiem kiedy ukaże się post.
Przedłużam czas zadawania pytań :D

----------

6 komentarzy:

  1. Czekam na Q&A, mam nadzieję że te 5 pytań przyda się na cos :
    1.Masz jakieś hobby, jak tak to jakie?
    2.Masz ulubiony przedmiot szkolny?
    3.Co najczęściej cię wkurza podczas roku szkolnego?
    4.Czy w zimie tęsknisz za latem i na odwrót - latem pragniesz śniegu -?
    5.Jakie jest twój styl ubierania się?
    Pozdrawiam

    atkasblog.blogspot.com - nowy post, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego założyłaś bloga?
    Jakie jest Twoje największe marzenie? :)
    Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
    Kogo zazwyczaj prosisz o pomoc w razie potrzeby?
    CHCE SIĘ ŻYĆ-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz jakiś idoli?
    Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
    Twoja ulubiona bajka w dzieciństwie?
    Twój ulubiony przedmiot?
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.comt?

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Jaka jest twoja ulubiona książka i para książkowa?
    2. Co sądzisz o makijażu? Malujesz się?
    3. Ile masz lat?
    4. Masz jakieś plany na przyszłość?
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi dear!! your blog is really beautiful and your posts are very interesting .
    Would you like to follow each other ? follow me and I will follow immediately !!
    see you soon!!
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Q&A, rób takie częściej ;)

    Pozdawiam ;)
    Poklikasz u mnie? ;) To dla mnie bardzo ważne :* Odwdzięczę sie :3

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx