niedziela, 18 października 2015

Podróże...

Witajcie!

Jak wiecie chciałam zorganizować Q&A, ale mało osób zadało mi pytania. Dlatego post jest przełożony. Postaram się coś o tym napisać w tygodniu.
Za tydzień (w piątek) jadę do Kazimierza Dolnego. Zdjęcie:




Przy Wiśle (tak, to ta rzeka) można spacerować :) 
Któregoś razu byłam z moim psem i właśnie spacerowaliśmy przy Wiśle. 
W Kazimierzu jest też Góra Trzech Krzyży, a to właśnie widok z niej. Wchodziłam na nią kilka razy.









Do Kazimierza jadę już... może 4 raz. Ostatnio nawigacja skierowała nas na prom. No i (było już ciemno) zjechaliśmy stromym zjazdem. I okazało się, że jest tam małe molo i nikogo tam nie ma. Wjechaliśmy na to molo. Bardzo się baliśmy, to było straszne. Ale wjechaliśmy gdzieś koło jakiś krzaków i udało nam się zawrócić. I wiecie co się zaraz okazało? Że niedaleko był MOST! Tak most! A nawigacja skierowała nas na prom!! W pensjonacie okazało się, że chyba ten prom jest czynny od kwietnia do października, a były wtedy ferie zimowe.

A co będę robić w pensjonacie?
Pójdę do jacuzzi, pogram w kręgle. Zrelaksuję się :p
Tym razem będę w tym samym pokoju w którym byłam podczas ostatniej wizyty.
Lecz za tydzień prawdopodobnie nie będzie posta (wrócę pewnie ok. 20:00 w niedzielę).   

A za dwa tygodnie jadę na wieś (1 listopada- Wszystkich Świętych). Więc też do końca nie wiem czy będzie post.

A tak w ramach ciekawostki nie byłam nigdy w żadnym obcym kraju. Lecz może kiedyś pojadę do Włoch na ok. 2 tygodnie. To pewnie będzie coś niesamowitego, inna kultura, język.
A wy? Gdzie byliście? Co zwiedzaliście? Czy wręcz przeciwnie, rzadko gdzieś jeździcie?
Ja często jeżdżę nad morze (w wakacje). Jestem ciekawa waszych komentarzy ;)

Co do Q&A pytania możecie zadawać również pod tym postem.

Maja ♥

21 komentarzy:

  1. Znów do Kazimierza XD
    Ja tam byłam 2 razy i głupio było.
    /J
    ta-z-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wgl mam nowego bloga:
      the-daily-life-of-teenagers.blogspot.com

      Usuń
  2. Supeer notka i chciałabym abyś odpowiedziała na te pytanka <3 http://gabstylee.blogspot.com/
    Co wolisz : koty czy psy?
    Czemu założyłas bloga?
    Czy masz idola?
    Czy interesujesz się jakimś sportem <3
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post!

    http://blackmoonwalk.blogspot.com <---- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka ;)
    Zapraszam do mnie :) http://artisanima.blogspot.com/
    A pytanka to tak:
    Czy należysz do jakiegoś fandomu?
    Twój ulubiony film i dlaczego.
    Twoja ulubiona książka i dlaczego.
    Czym poza blogiem się zajmujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, przejrzysta notka. Milo się czytało + przyjemnej podróży.
    Ja pytania zadawałam ci w komentarzu do zeszłego posta ale chętnie zadań ci jeszcze kilka ! Jak ja to kocham ❤
    Dlaczego zalozyłaś bloga?
    Miałaś/masz jakieś zwierzę?
    Co sprawia ci przyjemność?
    Czy są osoby w twoim życiu które najchętniej byś usunęła z tego świata?
    Kim byś była gdybyś miała wybrać (zwierzę/postać fikcyjna/osoba a może chcesz pozostać tym kim jesteś)?
    Pozdrawiam

    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post;)

    Dlaczego postanowiłaś założyć bloga? ;)
    Jaka jest twoja pasja?

    Powodzenia w blogowaniu ;) Obserwujemy ? :)

    Pozdawiam ;)
    Poklikasz u mnie? ;) To dla mnie bardzo ważne :* Odwdzięczę sie :3

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post kochana! Pytania to co lubisz robić w wolnym czasie? I co sądzisz o Justinie Bieberze.
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com
    3maj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podróżuj jak najwięcej! Korzystaj z życia!
    Podróże w ostatnim czasie stały się moją pasją :)
    Zapraszam na bolga!
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam podróżować. Zwiedziłam kilka krajów w Europie, ale chciałabym pojechać gdzieś dalej :) Jeśli ichodzi o Włochy to naprawdę cudownie tam jest! :)
    Na jaki specyficzny kolor byś zafarbowała włosy?
    Jak długo robisz sobie makijaż? :)
    http://ann-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 2000 wyświetleń! Dziękuję Wam! ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy tam nie byłam :) Miłej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great Post!
    Would you like to follow each other on G+, Bloglovin, GFC? I'll follow back after it.

    Kisses,
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post!
    Czy masz rodzeństwo?
    Ulubiony porta społecznościowy?
    Jakiej muzyki słuchasz?
    Zapraszam do siebie http://mysmallrevolution.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam na wakacjach w Kaziemieszu :* Też wchodziłam na gór e 3 krzyży.
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notke na blogu mym http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. Ja również byłem w Kazimierzu *.* I też wchodziłem na góre 3 krzyży widok jest wspaniały *.*
    Pozdrawiam
    (Obserwuje- jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    damianwawrzusiszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę wyjazdu :) Osobiści w Kazimierzu nie byłam nigdy, ale będę musiała to kiedyś zmienić. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję ze wyjazd się udał :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja w tym roku na wakacjach byłam w Londynie było fajnie i może na początku roku się jeszcze raz tam wybiorę ale nie wiem bo mam w planach wyjazd do Paryża lub do Turcji tak w maju ale jeszcze wszystko się okażę.Oczywiście w między czasie jakieś wypady najbliższy na Śląsk może i do Zakopanego na sylwestra . Bardzo lubię podróżować nawet po Polsce choć nie pomaga mi w tym moja choroba lokomocyjna niestety
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam się na wakacjach wybierać do Kazimierza, ale jakoś nie wyszło, ale mimo wszystko już wiem że zaciągnę tam rodziców w przyszłe wakacje :)
    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście proszę Cię bardzo. To dla mnie bardzo ważne :)
    Zapraszam i pozdrawiam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx