poniedziałek, 26 października 2015

Zdjęcia & podziękowania

Hello ♥

Na początku chciałabym podziękować Juli, która stworzyła dla mnie ten nowy, piękny szablon. Ma ona bloga (klik). Co prawda troszeczkę niektóre rzeczy pozmieniałam ja, ale Jula zrobiła większą część tego szablonu. Naprawdę dziękuję! Heh, muszę się kiedyś odwdzięczyć :))

Tak, ostatnio mam fazę na robienie minek w takim stylu: ;)) :)). Pewnie niektórzy mogli się już o tym przekonać ;)) xd.

A głównym tematem posta jest oczywiście moja podróż do Kazimierza Dolnego :))
Droga upłynęła mi całkiem szybko (tsa, spałam). Jechaliśmy ok. 3 godzin.
Nie będę Wam całych dni opisywać, bo może byłoby to trochę nudne.

Tutaj mam zdjęcia:


                                                                   






































Te pierwsze trzy zdjęcia są chyba najładniejsze :**
Wiem, że chyba to rozmieszczenie zdjęć jest trochę słabe, ale nie wiedziałam do końca jak to wszystko umieścić.

I jak Wam się podoba? Tych zdjęć w telefonie mam sporo, ale wybrałam, mam nadzieję, najlepsze.
Podsumowując, myślę, że Kazimierz Dolny to całkiem fajne miasteczko z pięknymi widokami :))

A i dziękuję za ostatnie komentarze, było ich całkiem sporo! I jeszcze 2000 wyświetleń ♥ W ogóle to kiedyś miałam włączone także liczenie moich wyświetleń, ale jakiś czas temu to wyłączyłam xd. Ostatni post miał także dużo czytelników ;))
Jeszcze raz dziękuję wszystkim :))

A i pytania możecie też zadawać pod tym postem (do Q&A).

Mam nadzieję, że post się podobał ;))

/Majaa ♥

11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się 1 i 3, ale wszystkie są ładne. ;) Nie słyszałam wcześniej o takim mieście, ale wygląda na warte odwiedzenia. Gratuluję 2000 wyświetleń! A tutaj zadam parę pytanek do Q&A:
    1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
    2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
    3. Jaka była Twoja ulubiona bajka w dzieciństwie?
    4. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
    5. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
    (Mam nadzieje, że pytania pojawią się w poście)
    Pozdrawiam!

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę ale tam ładnie, muszę się wybrać, gratuluję rozwoju bloga i życzę dalszego:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, nie tylko te trzy pierwsze ale wszystkie.Nie słyszałam wcześniej o takim mieście: Kazimierz Dolny? Ale ze zdjęć wnioskuję że to przytulne miasteczko! Ładny szablon :*
    Pozdrawiam
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :*

    Pozdawiam ;)
    Poklikasz u mnie? ;) To dla mnie bardzo ważne :* Odwdzięczę sie :3

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia świetne, to pierwsze szczególnie, jejku :)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie najlepsze, ten domek jest śliczny :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! Obserwuję! :D
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są fajne ale niepotrzebnie przerabiałaś je w Retrice. Fajniejszym programem jest Gimp albo PhotoScape.
    Pytania do Q&A:
    Co sądzisz o muzyce metalowej ?
    Kim jest twój idol ?
    Oglądałaś Sherlocka ?

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx