niedziela, 1 listopada 2015

Dress it #2 In Sinsay

Hello! ♥

Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem. Pokażę Wam parę ładnych ubrań z Sinsaya :)
Zaczynamy!

Kurtka:
























Osobiście jestem fanką takich kurtek :)

Bluza:
























Fajna bluza z zimowym wzorem/nadrukiem.

Jeansy:
























Cóż, po prostu fajne spodnie :D

Koszula:

























Po prostu, klasyczna koszula.

To na tyle. Specjalnie napisałam tego posta, żebyście mieli co czytać do 11 listopada (ukaże się wtedy post o Q&A, pytania możecie zadawać też pod tym postem).
A i jednak nie wyjechałam na wieś xd

Papatki! ♥

/Maja Majaa

19 komentarzy:

  1. Też uwielbiam taki typ kurtek ;)) Zamierzam ją właśnie kupić ;D
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam ten typ kurtek, ale niestety- nie było mojego rozmiaru i kupiłam inną, ale też fajną;)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka po prostu cudowna *o* Obs i liczę na rewanż Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tym sklepem, mają ładne ciuchy, ale straszną jakość. Spodnie i koszula są jednak cudowne *o*
    Co zainspirowało Cię do stworzenia bloga?
    Jak blogowanie Cię zmieniło, jeśli w ogóle?
    Dziękuję za komentarz c:
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótki post. Ledwo 11 zdań. :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny "haul" lecz ja zbytnio nie przepadam za tym sklepem :) /Nadia
    Moze wspolna obserwacja ?
    claudiaandnadia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się zaopatrzyć w taką kurtkę, wygląda świetnie ♥

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarąbista kurtka!
    Zapraszam do mnie :
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka jest świetna. Lubię taki typ kurtek, ale niestety takiej nie posiadam. ;)
    Oprócz tego... Ta koszula i spodnie też bardzo mi się podobają. Fajny post. :)
    Pozdrawiam!
    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fajne rzeczy, chyba się nawet skuszę i je kupię :D
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś wyróżniona w ostatnim poście :)) ----> blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post aczkolwiek rzeczy troszke nie w moim stylu :) Chociaz o taka kurtke moznaby sie pokusic :)
    Jesli mialabys chwilke to zapraszam do obejrzenia mojego filmiku:

    Filmik - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię rzeczy z tego sklepu, głównie sweterki i sukienki. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ciuchy z Sinsay! kiedys czesto tam kupowałam :) zwłaszcza spodnie i bluzy!
    moge miec prosbe? poklikasz w linki u mnie? bede bardzo wdzieczna! :)
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/wspopraca-z-dresslink.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kupywałam jeszcze ciuchów z tego sklepu,ale z tego co widziałam są cudne,a ty mi to udowodniłaś w tym poście :)
    Obserwuję i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i link http://haania-hania.blogspot.com/ :)

      Usuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx