środa, 11 listopada 2015

Q&A #2 ♥

Hejka! ♥

W dzisiejszym poście będzie długo wyczekiwane Q&A :)
Zapraszam do czytania!

AnnA Ania:
atkasblog.blogspot.com

1. Masz jakieś hobby, jak tak to jakie?
Moim hobby jest taniec i śpiew, lubię też siedzieć przy kompie i jeździć na łyżwach :)

2. Masz ulubiony przedmiot szkolny?
Tak, lubię angielski i polski.

3. Co najczęściej cię wkurza podczas roku szkolnego?
A raczej kto: nauczyciele xd

4. Czy w zimie tęsknisz za latem i na odwrót- latem pragniesz śniegu?
Tak, mam tak.

5. Jaki jest twój styl ubierania się?
Sportowy i elegancki ;)

Mackenzie:
mackenziexox.blogspot.com

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Cóż, to było takie moje marzenie, niezbyt wielkie, ale było. Kiedyś pisałam posty w różnych zeszytach, wyobrażałam sobie, że mam bloga ;)

2. Jakie jest twoje największe marzenie? :)
Jednym z moich marzeń, lecz nie największym jest to, żeby mój blog dalej się rozwijał, miał dużo czytelników, obserwatorów... Mam nadzieję, że się spełni ;)

3. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Rodzina, miłość, przyjaciele...

4. Kogo zazwyczaj prosisz o pomoc w razie potrzeby?
Mamę :* 

Fashion Sisters:
fashion--twins.blogspot.com

1. Masz jakiś idoli?
Tak, moimi idolkami są Martina Stoessel i Lodovica Comello. Pamiętajcie, że nie jestem dziecinna, skoro je lubię, każdy ma inny gust ;)

2. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Głównie pop ;)

3. Twoja ulubiona bajka w dzieciństwie?
Ojej! ;) Lubiłam: Świnkę Peppę, Kubusia Puchatka, Przytulaki, Barbie... Trochę tego było, pewnie coś by się jeszcze znalazło ;)

4. Twój ulubiony przedmiot?
Już pisałam: polski i angielski. 

Tutti:
onlyexperiences.blogspot.com

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka i para książkowa?
Moją ulubioną książką jest chyba "Gwiazd naszych wina" autorstwa Johna Greena, a parą książkową Hazel Grace Lancaster i Augustus Waters (para jest z tej książki). Może kiedyś ukaże się jej recenzja ;)

2. Co sądzisz o makijażu? Malujesz się?
Nie maluję się, ale uważam, że makijaż to ważna rzecz dla każdej dziewczyny ;)

3. Ile masz lat?
Heh, powiem tylko tyle, że jestem nastolatką ;)

4. Masz jakieś plany na przyszłość?
Cóż, chciałabym dalej prowadzić bloga, ale też dalej tańczyć oraz śpiewać.

Gabrysia Sadkowska:
gabstylee.blogspot.com

1. Co wolisz: koty czy psy?
Pieski ♥ Sama mam jednego ;)

2. Czemu założyłaś bloga?
Cóż, to było takie moje marzenie, niezbyt wielkie, ale było. Kiedyś pisałam posty w różnych zeszytach, wyobrażałam sobie, że mam bloga ;)

3. Czy masz idola?
Tak, moimi idolkami są Martina Stoessel i Lodovica Comello. Pamiętajcie, że nie jestem dziecinna, skoro je lubię, każdy ma inny gust ;)

4. Czy interesujesz się jakimś sportem? <3
Tak, lubię jazdę na łyżwach! Nie mogę się doczekać kiedy znowu otworzą lodowisko ♥

Sasza Potter:
artisanima.blogspot.com

1. Czy należysz do jakiegoś fandomu?
Tak, jestem Tinista (fanka Martiny) i Lodofanatica (fanka Lodovici) ♥

2. Twój ulubiony film i dlaczego.
Mam kilka. Jeden z nich to "Wielka szóstka" (pozdrawiam Julę :D). Lubię go, ponieważ jest wzruszający, prawie się przy nim popłakałam.

3. Twoja ulubiona książka i dlaczego. 
Moją ulubioną książką, jak już pisałam jest "Gwiazd naszych wina", ponieważ, no cóż ona też jest wzruszająca... Ale czytając ją nie płakałam. Muszę obejrzeć film!

4. Czym poza blogiem się zajmujesz?
Oczywiście chodzę do szkoły, lubię też słuchać muzyki, tańczyć, śpiewać, jeździć na łyżwach i grać na kompie.

AnnA Ania:
atkasblog.blogspot.com

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Cóż, to było takie moje marzenie, niezbyt wielkie, ale było. Kiedyś pisałam posty w różnych zeszytach, wyobrażałam sobie, że mam bloga ;)

2. Miałaś/masz jakieś zwierzę?
Miałam dwie rybki, a teraz mam Yorka miniaturkę. Dane osobowe: wiek: ok. 1,5 roku, suczka xd.

3. Co sprawia ci przyjemność?
Spanie, granie na kompie, słuchanie muzyki, taniec, śpiew...

4. Czy są osoby w twoim życiu, które najchętniej byś usunęła z tego świata?
Tak, ale nie powiem jakie :p

5. Kim byś była gdybyś miała wybrać (zwierzę/postać fikcyjna/osoba a może chcesz pozostać tym kim jesteś)?
Myślę, że fajnie byłoby być ptakiem lub psem ;)

Olga Dymanowska:
olgascrazylife.blogspot.com

1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga? :)
Cóż, to było takie moje marzenie, niezbyt wielkie, ale było. Kiedyś pisałam posty w różnych zeszytach, wyobrażałam sobie, że mam bloga ;)

2. Jaka jest twoja pasja?
Taniec, śpiew...

Fashion Sisters:
fashion--twins.blogspot.com

1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Tańczyć, śpiewać, słuchać muzyki, grać na kompie.

2. Co sądzisz o Justinie Bieberze?
Nie jestem jakąś jego wielką fanką, ale piosenek jeszcze można posłuchać...

Ania Ann:
ann-soul.blogspot.com

1. Na jaki specyficzny kolor byś zafarbowała włosy?
Na jakiś pastelowy może... Nie wiem czy to taki bardzo specyficzny kolor xd

2. Jak długo robisz sobie makijaż? :)
Nie maluję się :p

Sylwia Xxx:
mysmallrevolution.blogspot.com

1. Czy masz rodzeństwo?
Nie xd

2. Ulubiony portal społecznościowy?
Hmm, może Instagram, Twitter.

3. Jakiej muzyki słuchasz?
Przeważnie pop, jak już pisałam ;)

Cytruss Ikk
olucha20.blogspot.com

1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Chyba wiosna, bo wtedy wszystko budzi się do życia, jest nie za gorąco i nie za zimno, a do tego delikatnie świeci słońce ♥

2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Jednym z moich marzeń, lecz nie największym jest to, żeby mój blog dalej się rozwijał, miał dużo czytelników, obserwatorów... Mam nadzieję, że się spełni ;)

3. Jaka była Twoja ulubiona bajka w dzieciństwie?
Ooo, po raz drugi to pytanie, nie spodziewałabym się tego... Lubiłam: Świnkę Peppę, Kubusia Puchatka, Przytulaki, Barbie... Trochę tego było, pewnie coś by się jeszcze znalazło ;)

4. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
To zależy, lubię to i to.

5. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
Może do Paryża, Nowego Yorku, Londynu...

Black Shadow:
take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com

1. Co sądzisz o muzyce metalowej?
Nie lubię :p

2. Kim jest twój idol?
Moimi idolkami są Martina Stoessel i Lodovica Comello. Są one piosenkarkami i aktorkami. Pamiętajcie, że nie jestem dziecinna, skoro je lubię, każdy ma inny gust ;)

3. Oglądałaś Sherlocka?
Nie.

Arlandia:
monomentume.blogspot.com

1. Co zainspirowało cię do stworzenia bloga?
Sama nie wiem. Po prostu, to było takie moje niezbyt wielkie marzenie, które spełniłam ;)

2. Jak blogowanie cię zmieniło jeśli w ogóle?
Tak, myślę, że mnie zmieniło. Przede wszystkim trochę lepiej posługuję się językiem polskim, piszę lepsze wypracowania, oraz rozmaite teksty. 


♥♥♥

I jak wam się podoba? Mam nadzieję, że post nie był za długi... 
A i dziękuję za tyle pytań :D Mam nadzieję, że następnym razem będzie ich jeszcze więcej ;)

Przy okazji chciałam napisać, że w poniedziałek spotkałam w mojej szkole tańca Osi Ugonoh, mam z nią fotkę ;) 
P.S Podoba wam się to oddzielenie tekstu (te serduszka)?

No to na tyle. 
Do zobaczenia! ♥
/Maja Majaa


12 komentarzy:

  1. Ciekawe Q&A można bardzo wiele się o tobie dowiedzieć.
    Dziękuję za odwiedziny na kanale i za komentarz również :) Miło wiedziec, ze ktos to oglada !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! ;3
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi. ;)
    Cieszę się, że wybrałaś moje pytania. Masz racje, jest ich całkiem sporo. :)
    Też lubię angielski.
    Pozdrawiam!

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, zrobiłam se nowego bloga.
    discover-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Q&A to bardzo fajny sposób na to, by ludzie trochę cię poznali, lecz jeżeli nie masz zbyt dużej popularności, to nikogo nie zachęci to do czytania. Przynajmniej takie jest moje zdanie. Aczkolwiek to nie wyklucza z robienia czegoś takiego, ale może stopniowo? Daj 1/2 pytania na post i przez to wyrównujesz czas.
    Trzymaj się ♥
    krytyczkakawy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś tak samo jak ty lubiłam Martinę Stoessel i Lodovicę, ale gust mi się zmienił :P.
    GWN powala!
    pssandialo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe Q&A! Dziękuje że odpowiedziałaś na moje pytania. Bardzo miło się czytało.
    Pozdrawiam
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe Q&A. Sama w najbliższym czasie planuję zrobić coś takiego jednak nie mam czasu się za to zabrać.
    Post bardzo interesujący. Można się z niego dużo dowiedzieć o tobie.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo nazbierało Ci się tych pytań :3
    Dzięki za odpowiedzi
    Obserwuję :3

    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx