wtorek, 1 grudnia 2015

Idą święta! i nowości blogowe ♥

Siemanko! ♥

Dzisiaj 1 grudnia, więc czas na niespodzianki! 
Więcej w rozwinięciu!




Pierwsza niespodzianka jest taka, którą możecie zauważyć. Jest to zmiana szablonu bloga. Tym razem nagłówek robiłam, noo prawie sama, hehe. Druga niespodzianka jest taka, że ten post rozpoczyna serię następnych postów o tematyce... świątecznej!
Mam nadzieję, że niespodzianki Wam się podobają :)

A tymczasem przejdę już do głównej tematyki posta.


Idą święta! 
Tak, święta to czas radości, prezentów, spotkań z bliskimi. Dzieci oraz dorośli cieszą się na prezenty, w tym ja :D. Choinka w pokoju pięknie będzie się świeciła, a pod nią znajdą się niespodzianki dla innych. Ale dorośli będą myśleć też o czymś innym, o możliwości spotkania z najbliższymi, odpoczynku, oraz o radości dzieci na prezenty. 

























Już od końca listopada w centrach handlowych można zauważyć świąteczne dekoracje, zimowe piosenki lecące z radia i głośników, piękne wystawy sklepowe. Ale nie tylko w centrach handlowych czuć klimat świąteczny. Dzisiaj popadał trochę śnieg z deszczem (ale się roztopił :C), to też dodaje zimowej atmosfery. Również domy, ulice zostaną niedługo już ślicznie ozdobione. Święta to cudowny czas. 
Ale nie dla wszystkich. Pomyślcie o ludziach bezdomnych, biednych. Co mają zrobić ich dzieci, kiedy nie dostaną żadnych prezentów? Na pewno jest im strasznie przykro, ale potrafią zrozumieć to, że ich rodzice nie mają pieniędzy, żeby kupić im prezenty. Wystarczy im tylko czas spędzony z najbliższymi. Ale właśnie dla nich na święta organizowane są rozmaite zbiórki pieniędzy, odzieży, żywności. Więcej takich zbiórek, akcji jest organizowanych w święta, ale powinny odbywać się one częściej, nie uważacie? Pomoc to rzecz bardzo ważna w dzisiejszych czasach, staje się to modne. Ale pomagamy nie tylko ludziom, lecz także zwierzętom. Oni wszyscy nas potrzebują, nas i naszej pomocy. Może w święta warto odwiedzić samotnych sąsiadów, porozmawiać z nimi, na pewno się ucieszą! Dzięki nam, święta mogą dla wszystkich być radosne, szczęśliwe. Dlatego właśnie warto pomagać!





























♥♥♥

Myślę, że ten post dał Wam trochę do myślenia :)

Jeszcze na sam koniec znowu chciałam Wam podziękować za kilka rzeczy. Po pierwsze: w tak krótkim czasie, od 23 października, wybiło wtedy 2000 wyświetleń, nabiliście aż... 3000 wyświetleń! Dzięki ogromne, kocham Was ♥ 
Dziękuję też, za sporą ilość komentarzy pod ostatnim postem, miał on też sporo wyświetleń ;)
Eh, nie uważacie, że mogłam dać te zdjęcia do nagłówka?
A i pytanko: dodać muzykę?

I to na tyle...

Papa,
/Maja ♥ 

29 komentarzy:

  1. U nas w szkole odbywa się zbiórka słodyczy i chyba sama szkoła będzie brać tez udział w Szlachetnej Paczce :)
    Jakoś tak wszędzie teraz czuć tą świąteczna atmosferę :) Jest... całkiem przyjemna!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ;) Widzę ,że twój blog gotowy już na nadejście świąt ;)

    [KLIKNIJ-mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z rodzicami dajemy cos do tych paczek :>
    Kocham świąteczną atmosferę i ciesze się, że na twoim blogu takowa zagościła :)


    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww...ja już czuję te święta *u*
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 grudnia byłam bardzo szcześliwa,że listopad się już skończył ^^

    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się postawiłam na miejscu tych biednych osób, bezdomnych zwierząt itd. to przykro mi się zrobiło. Nigdy nie myślałam o takich osobach tylko o tym jak będzie wyglądała choinka i ile osób będzie no i co dostanę.
    Pozdrawiam :*
    http://mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odliczam do świąt. Gratuluję wyświetleń. Moja rodzina jakoś zawsze stara się pomagać bezdomnym, ale to i tak nie wystarcza...
    Zapraszam na nowego posta
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie czuję na razie tej "magii". Może jestem już za stara, a może po prostu nie mam się z czego cieszyć.
    Fajny blog, zaglądam!

    zakuta-lancuchami-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czuje świat :/
    Jednak fajny post ;)

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie posty o tematyce swiatecznej. Ciesze sie ze w swieta ludzie bardziej pomagaja innym :) Juz powoli mozna poczuc tą nadchodzaca atmosfere ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację..w świeta powinniśmy pomagac.To jest właśnie la niektórych czas do nawrócenia :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG:)
    http://haania-hania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :) Gratuluję tylu wyświetleń!
    Obserwuję i liczę na to samo
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny i bardzo interesujący post, bardzo podoba mi się jak piszesz, z niecierpliwoscia czekam na kolejne posty bo sa naprawde bardzo dobre :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie że sama wziełas sie za robienie designu :)

    NOWY POST-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już wszędzie są świąteczne posty♥ Kocham okres przedświąteczny;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :)!
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyświetleń!
    Zapraszam http://pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Czas świąteczny jest super! :) Szkoda tylko, że już nie czuję się tych Świąt tak jak kiedyś ;/
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Już nie mogę się doczekać świąt! Uwielbiam tą atmosferę.
    Kiedy chodzisz sobie wieczorem po sklepach, a tam wszystko przyozdobione.
    Świetny post!
    Gratuluję tylu wyświetleń! :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam, aż przyjdzie do nas prawdziwa, biała zima i drżę przed prognozami, że w tym roku śniegu nie będzie. Co do pomocy innym, zbieram pieniądze już od jakiegoś czasu i postanowiłam, że kiedy skończę osiemnaście lat zrobię sobie prezent w postaci uszczęśliwienia innych. Zamierzam odwiedzić dom dziecka, znajdujący się w sąsiedniej miejscowości oraz schronisko dla zwierząt i zrobić tym, którzy potrzebują naszych ciepłych gestów prezenty świąteczne. Gratuluję Ci liczby wyświetleń :)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny, inspirujący post :)
    Zapraszamy także do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Staram się jak mogę pomagać przez cały rok, ale święta to szczególny czas. Jestem wolontariuszką szlachetnej paczki i w weekend rozwieźliśmy pakunki do rodzin objętych w tym roku projektem. Dzieci dostały wymarzone zabawki, a dorośli sprzęty, na ogół kuchenne, które pomogą im funkcjonować np. żelazko czy młynek do mielenia. Jedna pani dostała nawet bojler. Te prezenty mogą wydawać się drogie, ale kiedy ma się piątkę dzieci, które wychowuje się samotnie albo jest się samotną matką chorej córeczki bez dostępu do ciepłej wody... To są marzenia, na które trzeba zbierać miesiącami, a one pozwalają po prostu zwyczajnie żyć. Stale włączam się w akcje mające na celu ograniczenie ferm futerkowych. Myślę, że w dzisiejszych czasach mamy już tyle materiałów, które potrafią nas skutecznie ogrzać, że futra są naprawdę zbędnym "luksusem". W mojej szkole organizowane są zbiórki na rzecz schroniska dla zwierząt. Święta to piękny czas :) Tyle okazji do pomagania :)

    http://schioko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomaganie sprawia mi przyjemność i ogólnie w tym roku chciałam pomagać ,ale niestety rozchorowałam się i nawet nie mam jak dać makaronu czy ryżu na zbiórkę charytatywną :(

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post, dzisiaj już tylko o świętach myślę. Gratuluję wyś :*
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx