środa, 23 grudnia 2015

Inspiracje & happy birthday!

Hejka kochani!

W dzisiejszym poście znajdziecie inspiracje świąteczno-zimowo-sylwestrowo-noworoczne xd. 

Serdecznie zapraszam!





Dzisiaj mam wolne, wczoraj miałam wigilię klasową. Wiem, że ostatnio długo nie było posta, za co przepraszam. Miała być seria... odkładałam to pisanie postów na kiedy indziej. No cóż, powiem szczerze: nie chciało mi się. Cóż, może za rok będzie lepiej ;) Ale teraz pokażę wam inspiracje. Zdjęcia pochodzą ze strony weheartit.com.
































♥♥♥


I to na tyle inspiracji. Które zdjęcie najbardziej wam się podobało? Tak, wiem, że rozmieszczenie jest słabe :/
A tak w ogóle, to jak myślicie, czyje są dzisiaj urodziny? Moje!

Dzisiaj wyjeżdżam do babci, wracam po Nowym Roku. Dlatego chciałabym życzyć wam zdrowych, radosnych, spokojnych i cudownych Świąt Bożego Narodzenia. Żebyście dostali takie prezenty jakie sobie tylko wymarzyliście. Wesołych Świąt!

/Majaa ♥

21 komentarzy:

  1. Mega są te paznokcie sweterkowe :D
    Obserwujemy?
    http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne inspiracje, chce takie paznokcie *.*

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie i babeczki najlepsze!
    Wesołych Świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia do posta wybrałaś :)
    zapraszam cię na mojego bloga i miłobyło by gdybyś zaobserwowała :pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te bordowe paznokcie! :o
    Zapraszam do mnie! Obserwacja za obserwacje? Zacznij!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie zdjęcia i inspiracje! :)
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog i super zdjęcia :D Życzę wesołych świat i zapraszam do siebie :)
    http://krzysiuglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O jeju te zdjęcia są takie cudowne! :) Aż czuć tą atmosferę świąteczną x


    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja?
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne są te inspiracje :* Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne inspiracje! Uwielbiam takie zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia, a najbardziej uwiodły mnie paznokcie sweterkowe i z bałwankiem. Wesołych Świąt! :*
    Zapraszam http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście, nieźle inspirują te zdjęcia. WSZYSTKIEGO NAJ Z OKAZJI URODZIN - spóźnione, ale liczę, że to docenisz. :)
    Pozdrawiam!

    zakuta-lancuchami-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż wróciłam pamięcią do świąt ^^ Piękne obrazki, przy oglądaniu ich chce się człowiekowi uśmiechnąć. Pozdrawiam ;)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego dnia ! :* .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super inspiracje!:)
    werkablog08.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx