sobota, 9 stycznia 2016

Happy New Year!

Hejka!

W dzisiejszym poście znajdziecie cytaty noworoczne.
Zapraszam!




 Co tam porabiacie? Ja piszę dla was posta ;) Jak minęły wam święta i nowy rok? Mi superowo. Pochwalcie się w komentarzach. A jaki był dla was 2015 rok? Dla mnie był świetny, wydarzyło się tyle fajnych rzeczy. Ten rok zapowiada się jeszcze lepiej! 
A teraz kilka cytatów noworocznych:

"Nowy rok: 365 nowych nadziei, tysiąc wyzwań, milion marzeń, jedna miłość."


"Każdy nowy rok jest szansą by zacząć coś na nowo. Podobnie jak każdy miesiąc, każdy dzień, każda godzina, sekunda. Każda chwila. Tylko gdy zmienia się ta ostatnia cyfra przy pełnej dacie... Jest jakoś łatwiej. Łatwiej wziąć się za siebie."


"Poz­na­jemy no­wych ludzi i na­wet nie zda­jemy so­bie spra­wy z te­go, że właśnie Ci ludzie za dzień, tydzień lub rok mogą stać się naszy­mi naj­lep­szy­mi przy­jaciółmi. Naszą cząstką życia."


"By naj­lep­szy dzień sta­rego ro­ku był naj­gor­szym nowego."


"Dob­rze jest poz­na­wać no­wych ludzi, ale nig­dy nie wol­no pokładać w nich wiel­kich planów ani wiązać przyszłości. Na zaufa­nie trze­ba so­bie zasłużyć. Na przyszłość też."


"Pos­ta­nowienie na no­wy rok?? 
Być szczęśliwym."


"W no­wym ro­ku sta­rymi błęda­mi mądrzejsza
na no­wo sta­wiam kro­ki w drodze do szczęścia."


♥♥♥ 

I jak wam się podobają te cytaty? Więcej znajdziecie na cytaty.info. 

Jakie są moje plany na najbliższy czas i rok 2016? Na pewno będę dalej prowadzić bloga, posty będą częściej. Ten szablon pozostanie z nami jeszcze trochę. A co teraz? Muszę poodpisywać na wasze komentarze pod poprzednim postem, ale najpierw trzeba odrobić trochę lekcji :/

Do zobaczenia w przyszłym tygodniu!

/Majaa



 






9 komentarzy:

  1. :3 spóźniłam się? Chyba nie jest aż Taak późno na życzenia noworoczne :D
    Pomyślności, spełnienia marzeń i zdrowia.
    Pozdrawiam

    KLIK - JESTEŚ U MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeci cytat cudowny i bardzo prawdziwy :) Obserwujemy? :)

    http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana!
    Zapraszam Cię na konkurs, gdzie można bardzo łatwo wygrać okulary (sama wybierasz) lub vouchery na nie:)
    Zasady są bardzo proste zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne cytaty! :) No i ja też się spóźniłam na życzenia noworoczne :c
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z cytatów słyszałam już wcześniej, mimo wszystko są one poniekąd motywujące i sprawiają, że jeszcze bardziej pragnę uczynić rok 2016 rokiem spełniających się marzeń. Pozdrawiam ;)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie postanowienia jak być "szczęśliwym" to faktycznie fajne postanowienie! Tylko zależy co dla kogo znaczy być szczęśliwym. Bardzo oryginalny i ciekawy post ♥

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o tych cytatach, więc uważam, że post jest oryginalny. Ja mam sporo planów na nowy rok, lecz jak znam życie może jedno lub dwa z moich celów się zrealizuje (tzn. ja je zrealizuję). Aczkolwiek jestem w stu procentach pewna, że w tym roku przejdę w swym życiu kilka przewrotów.
    Pozdrawiam!

    zakuta-lancuchami-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na posta, aż się czuję że można ten rok przeżyć najlepiej ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne cytaty ^^
    3 mega^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx