sobota, 23 stycznia 2016

Moi ulubieni youtuberzy cz. 1

Hejka!

W dzisiejszym poście przedstawię Wam kilkoro moich ulubionych youtuberów. Niektórych pewnie znacie, innych nie. Ale to się okaże.
Taki post widziałam u Atkas na blogu i postanowiłam także taki zrobić.
Zapraszam!



Kto by nie znał Youtuba? Znacie kogoś z młodzieży, kto nie zna YT? Ja osobiście Wam powiem, że nie. Ale cóż, nie przedłużając, zaczynamy!



~Gram Paula- dwudziestojednoletnia youtuberka. Nazywa się Paula Perczyńska. Na jej kanale znajdziecie filmy z The Sims 4, zdrapki i wiele, wiele innych. Paula to bardzo wesoła, radosna i zabawna osoba. Ma swoje różne powiedzonka. Pamiętajcie, ona nazywa się Paula, nie Paulina. No cóż, zapraszam na kanał! klik

~GlamPaulaTV- a to ci niespodzianka! Tak, Paula ma dwa kanały. Na tym znajdziecie filmy o tematyce kosmetycznej, vlogi, haule i wiele innych. Też warto zobaczyć. klik


  
~littlemooonster96- czyli Angelika Mucha, nastoletnia dziewczyna mieszkająca w Katowicach. Na jej kanale obejrzycie filmy o modzie, kosmetyczne i inne. Angelika często zapraszana jest na różne eventy. Uwielbia m.in. Justina Biebera i One Direction. Ma bloga klik. Link do kanału klik


  

~Quick- trzynastoletnia youtuberka, Julka. Na jej kanale znajdziecie rozmaite filmy: gry, challenge. Nie długo będzie miała premierę jej własna książka. Pomimo iż jest młoda jej filmy zrobione są naprawdę profesjonalnie. Zachęcam do zajrzenia klik
 




 ~Sylwia Lipka- czyli oczywiście Sylwia Lipka. Mieszka w Knurowie, niedaleko Gliwic. Na jej kanale także znajdziecie rozmaite filmy np. DIY, porady. Sylwia występowała kiedyś w serialu "I love Violetta". Zapraszam na kanał klik


Znacie któregoś z tych youtuberów? A jacy są wasi ulubieni? Napiszcie w komentarzu!


♥♥♥

Jeżeli jesteście zainteresowani drugą częścią to czekajcie, bo pojawi się ona już niedługo! Przypominam o wywiadzie z bloggerem, więcej na bocznym pasku. 
Tak w ogóle jutro mam występy taneczne i mam nadzieję, że nie pomylę się i nie zapomnę układu... Trzymajcie kciuki!


Do zobaczenia za tydzień!

/Majaa

27 komentarzy:

  1. Genialny post kochana ♥♥
    Ja nie oglądam z tego tutaj tylko Sylwii :)
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam wszystkich youtuberów, kiedyś najbardziej lubiłam oglądać Angelikę i Paule, ale od jakiegoś czasu nie oglądam już YT. :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych youtuberek :D A jak znam to nie oglądam :D
    Odpisałam u siebie na Twoje pytanie w kom :)

    Nowy post na blogu ¦ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Również oglądam GlamPaulę :D
    Choć teraz coraz rzadziej.

    Zapraszam na mojego bloga :>

    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie potrafiłam się przekonać do Angieliki i GlamPauli... Z polskich youtuberów najbardziej lubię Olur, Banshee, Alex Mandostyle, Red Lipstick Monster (zazwyczaj nie lubię oglądać filmów o kosmetykach, ale ona tak ciekawie opowiada, że jej filmiki o tej tematyce oglądam z przyjemnością). Z zagranicznych regularnie oglądam jedynie CutiePieMarzia :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście wolę youtuberów od youtuberek :)

    Na swoim blogu opisuję sny, zapraszam :)
    www.and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na posta :) Też lubię tych samych youtuberów co ty ;)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post ;)
    Ja oglądam czasem na yt Littlemooonster96 :)
    http://mary-and-mint.blogspot.com/ klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnej z tych yt :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, też oglądam te youtuberki i bardzo je lubię :)!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Również lubię te youtuberki :)
    Zapraszam do mnie! Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oglądam mnóstwo youtuberów,ale z twojej listy tylko Angelikę i od czasu do czas Glampaulę :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł na blog :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za wyżej wymienionymi dziewczynami. Uwielbiam Alishię, Abstra i Ajgora, reszta to vinerzy, np. bracia Collins - najlepsi!
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Littlemooonster96! Lubię też STUU, Dubiela, Naruciaka, Olciiak, PannaJoannaMakeUp, RLM i wielu wielu innych!


    MÓJ BLOG - KLIK♥ - Zapraszam na mojego bloga! Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm. Nie oglądam chyba żadnej z wymienionych. Ciekawie nagrywa Wiktoria Mudyna. To jedyna youtuber'ka którą oglądam, no i polecam :D

    http://uciekajac-przed-zyciem.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł na posta. Obserwuje i zapraszam do mnie do obserwacji http://wikimiki654.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam tylko Littlemooonster :D Ale z chęcią zobaczę Paulę, wydaje sie bardzo ciekawą osóbką !:)
    Bardzo fajny pomysł na post, chyba pierwszy raz się z takim spotkałam:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post :) przeglądnęłam twoje wcześniejsze posty i bardzo spodobał mi sie twój blog . Obserwuje i jeżeli masz ochotę zapraszam do mnie
    Paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie kojarzę ich chyba :D
    mogłabys poklikac u mnie na blogu ?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/newdress-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Za quick nie przepadam, ale uwielbiam GlamPaulę <3

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  23. nie oglądam ich ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Glam Paula i Angelika to również youtuberki, które oglądam ;)
    Jeżeli propozycja wywiadu dalej aktualna, to jestem chętna.
    Zapraszam do siebie: http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałam tylko o tej Quick. A resztę lubię. ;)
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx