piątek, 29 stycznia 2016

Moi ulubieni youtuberzy cz.2

Hejka kochani!

Dzisiaj napiszę Wam o reszcie moich ulubionych youtuberów. Zapraszam!
 



  

 ~Alex Mandostyle- czyli Aleksandra Pawlik. To siedemnastolatka, która mieszka w Brzegu, pomiędzy Wrocławiem, a Opolem. Na jej kanale znajdziecie naprawdę rozmaite filmy, jak np. ulubieńcy miesiąca. Lepiej sami zobaczcie klik



 ~Olciiak- w grudniu skończyła osiemnastkę. Nazywa się Aleksandra Furka. Ola współpracuje z Mediakraftem jak i Alex. Na jej kanale także znajdziecie rozmaite filmy, m.in. np. recenzje. Przekonajcie się! klik



~Banshee- czyli Zuzanna Borucka. Zuzia to wesoła i szalona osoba. Na jej kanale pojawiają się różne serie, jak np. "Truskawka", "Panierka", ale nie tylko. Teraz Banshee prowadzi serię "Śnieżynka". Jest dziewczyną Wielmożnego Igora, o którym zaraz Wam opowiem.



~Wielmożny Igor- naprawdę nazywa się Igor Szwęch. Jest on chłopakiem Banshee, jak już pewnie wiecie. Igor prowadzi serię "Fajny program", ale nie tylko. Zajrzyjcie! klik


A teraz przedstawię Wam youtuberki, których zapewne nie znacie. Ale zawsze warto poznać kogoś nowego ;)



~Martyna (callmeMarti)- to ta po prawej. Martyna to fajna i pogodna osóbka. Na jej kanale znajdziecie ulubieńców, vlogi. Zapraszam do zajrzenia! klik



~Julia Guzdek- czternastoletnia Julia Guzdek, jak się pewnie domyślacie. Na kanale Julii znajdziecie np. Q&A, oczekiwania vs. rzeczywistość. To mnie do czegoś zainspirowało, o czym zaraz Wam opowiem. Link do kanału klik


♥♥♥

Już Wam mówię, do czego mnie to zainspirowało. Chciałabym, żebyście zadawali mi pytania, w których będę musiała wybrać, co jest fajniejsze, jak np. cola vs. pepsi. Ja odpowiem na najfajniejsze lub na wszystkie pytania, jeszcze zobaczę. Tak więc liczę na Was!  

To na tyle kochani!

Do zobaczenia w przyszłym tygodniu!
/Majaa ♥  

37 komentarzy:

  1. Bardzo lubię oglądać Wielmożnego Igora, czasem ciekawe rzeczy poopowiada. Na pewno nikt nie ma Ci tego za złe, ale łatwo da się wyłączyć liczenie Twoich wejść :)
    Kilka pytanek:
    snapchat vs instagram
    cola vs sprite
    rzeczywistość vs internet
    kawa vs herbata
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że mogę tak zrobić i już tak zrobiłam. Ale to działa na jednym urządzeniu...

      Usuń
    2. Bo trzeba to zrobić na wszystkich urządzeniach :)

      Usuń
    3. Próbowałam na telefonie, ale nie działa. Jeszcze popróbuję :)

      Usuń
  2. Rzadko zaglądam na yt, ale jeżeli już przytrafi się taka sytuacja najczęściej wchodzę na kanał Banshee. :)
    Pozdrawiam!

    Nowy post na blogu. Zapraszam! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. I tylko znam Banshee i Igora. Zuzię czasami zdarzy mi się obejrzeć, ale za to na kanał jej chłopaka znacznie częściej wchodzę. Zwykle mnie motywują i inspirują, oboje wykonują naprawdę dobrą robotę! Wejdę zaraz na kanał Julki, jestem ciekawa, co ona prezentuje. :) A co tam! Ja też zadam parę pytań:
    komputer vs. komórka
    książka vs. film
    komedia vs. horror
    lato vs. zima
    pies vs. kot
    Trzymaj się ciepło! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię olciiak obserwuje i zapraszam do mnie http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Olciiak najlepsza <3

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również lubię Banshee, jest przeurocza, ma taki miły, przyciągający do siebie charakter. Widać, że nikogo nie udaję i nie stara się być taka jak wszystkie:)
    Baaaa ogólnie będzie mi bardzo miło jak wpadniesz i napiszesz czy coś Ci się podoba, a może spodoba Ci się aż tak, że aż zaobserwujesz!:)
    http://olkha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię oglądać filmiki Olciiak i Banshee :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tymi nowymi youtuberkami mnie zachęciłaś, później wpadnę na ich kanały. A z tych już znanych najbardziej lubię oglądać Zuzię i Olę. :)

    Na blogu nowy post!
    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tymi nowymi youtuberkami mnie zachęciłaś, później wpadnę na ich kanały. A z tych już znanych najbardziej lubię oglądać Zuzię i Olę. :)

    Na blogu nowy post!
    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość z tych Youtuberów znam i oglądam;)
    Pozdrawiam:D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkich,który tutaj wymieniłaś oglądałam,ale nie subskrybuje wszystkich :)
    Obserwuję i liczę na rewanż http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Napewno nikomu to nie przeszkadza :)
    Swietny post chociaż żadko oglądam youtuberów ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja oglądam youtuberów rzadko. Tak od czasu do czasu. Z tych, których tu wymieniłaś subskrybuje wszystkich. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najbardziej lubię Banshee i Wielmożnego.
    http://jezykwryzyku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Alex, Olciiak, Banshee i Wielmożny ♥♥
    Super post :) :)
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Często oglądam YouTuberów :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post. Lubię oglądać różnych YouTuberów
    Zapraszam do mnie :) werkablog08.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie znam żadnej z tych osób, ale na pewno nadrobię! :D
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/ - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych,których wymieniłaś lubię tylko Alex;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post :))
    zycie-oczami-julciacza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uwielbiam Alex. :D Wolałabyś miec beznadziejny telefon czy laptop?
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Igor i Zuzia :3 *-*

    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    (nazwa xd)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moją ulubioną youtuberką jest Banshee <3
    Pytania:
    mieć 6 lekcji zaczynając od 1 vs mieć 6 lekcji zaczynając od 2
    dalej prowadzić bloga vs zacząć prowadzić vloga
    upały vs mrozy
    zapraszam do mnie: smiling-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bardzo lubię tych youtuberów :)
    Pytanie: Wskoczyć nago do góry śniegu czy wziąć prysznic w parzącej od gorąca wodzie? :D
    Haha, jakie kreatywne pytanie :D
    Mój blog♥
    Zapraszam do mnie! ♥ Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też ich lubię :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  26. Ja oglądam z tych youtuberów tylko i wyłącznie Banshee <3 uwielbiam ją jest cudowna i oryginalna :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    miłość vs przyjaźń
    woda vs słodki napój

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx