poniedziałek, 18 stycznia 2016

Moje trzy kroki oczyszczenia twarzy

Hejka!

Za oknem leży piękny śnieg, a ja w dzisiejszym poście przedstawię wam moje trzy produkty służące mi do porannego i wieczornego oczyszczenia twarzy.

Zapraszam do rozwinięcia!



 Oto moje produkty, których staram używać się każdego dnia. Jak widzicie wszystkie pochodzą z firmy Nivea i bodajże są z tej samej serii.



 ♥♥♥

Pierwszy produkt to odświeżająca pianka oczyszczająca do cery normalnej i mieszanej.
Głęboko oczyszcza i nawilża. Pobudzające zmysły oczyszczenie pozostawia skórę miękką i odświeżoną. Witamina E i Hydra IQ. Pianka ta jest szczególnie łagodna dla skóry. Produkt pachnie jak klasyczny krem Nivea. Ale pewnie jesteście ciekawi o co chodzi z tą pianką. Otóż kiedy naciśniemy na dozownik na rękę wyleci nam pianka, jaką można spotkać np. w łazienkach w centrach handlowych, kiedy myjemy ręce (nie pokażę wam jej, bo moja ręka na zdjęciu wychodzi strasznie czerwona xd) Ale ten produkt służy nam do mycia twarzy. Zgodzę się z tym, że oczyszcza twarz i to nawet bardzo dobrze. Po umyciu czujemy uczucie świeżości i na dodatek jeszcze ślicznie pachniemy. Szczerze polecam wam ten produkt :)





Następnym produktem jest tonik odświeżający do cery normalnej i mieszanej. Głęboko tonizuje i nawilża. Dla niezwykle świeżej skóry. Witamina E i Hydra IQ. Ten produkt także ma w sobie sporo zapachu kremu Nivea. Doskonale odświeża skórę, jest skuteczny. Używanie go jest przyjemną czynnością. Polecam!




Ostatnim już produktem jest odświeżający krem nawilżający na dzień. Zawiera filtry UV. Krem pachnie identycznie do klasycznego kremu Nivea. Także jest skuteczny, jak pozostałe produkty. No i co, także polecam!



 Mówiąc ogólnie o wszystkich produktach, to są one skuteczne, a po ich użyciu twarz jest gładka, oczyszczona. Kupiłam je w Rossmanie w dziale z kosmetykami. Rano używam toniku i kremu, a wieczorem pianki i toniku, w takiej kolejności jaką napisałam. Jeszcze raz polecam wam wszystkie produkty!

♥♥♥ 

I to by było na tyle. I jeszcze jedno. Szukam bloggera, z którym mogłabym przeprowadzić wywiad. Czytałam ostatnio post o pomysłach na posty (jak to brzmi) i tam był taki podpunkt. Ktoś chętny? 

Ostatnio coś mi się zepsuło i blog zaliczał też moje wyświetlenia :/
Wiem, że recenzja nie jest zbyt profesjonalna, ale to mój pierwszy post o tematyce kosmetycznej, jakby ktoś chciał wiedzieć. Ale mam nadzieję, że wasza reakcja będzie pozytywna.
Muszę poodpisywać na wasze komentarze pod poprzednimi postami, ale zaraz lecę na angielski. Do następnego posta!

/Majaa ♥

14 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam takich kosmetyków, ale twój opis zachęca do zakupu tych cudeniek, a szczególnie, ze są z firmy Nivea :D
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie stosowałam tych kosmetyków, ale mam inny tonik z Nivei (choć i tak mogę powiedzieć, że Garnier ma lepsze). Sama mam obecnie kurację dermatologiczną i mogę jedynie używać mydła do niemowląt i jakiegoś kremu nawilżającego z apteki :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie używałam żadnego z tych kosmetyków, co jest dziwne, bo bardzo lubię firmę Nivea. Myślę, że przy następnej okazji kupię je;)
    Pozdrawiam:D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach powyżej ale może wyprubuje. Ciekawy post.
    Wpadniesz? Nowy post!

    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki na pewno wypróbuję. Świetny post. ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam kosemtyków do twarzy z Nivea, ale musze spróbować! Zachęciłas mnie do tego :) Polecam pielęgnację z Ziają - jak dla mnie bezkonkurencyjna!
    buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zapominam o toniku :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tą piankę Nivea :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na pierwszy kosmetyczny post jest naprawdę dobrze :) Chciałabym jeszcze spytać o wydajność tych produktów, szczególnie pianki, bo ostatnio wokół niej krążę i jakoś nie mogę do końca się zdecydować, czy kupić. Chciałabym się też dowiedzieć, czy krem dobrze się wchłania i czy nie jest tłusty? Bo tradycyjny krem Nivea ma te minusy... Pozdrawiam i życzę powodzenia na blogu.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że produkty są wydajne, ale tonik idzie mi szybciej, bo używam go dwa razy dziennie. Krem nie jest tłusty i szybko się wchłania.

      Usuń
  10. Nie używam tych kosmetyków, ale wydają się naprawdę świetne. Jak na pierwszy kosmetyczny post to bardzo dobrze ci poszło. :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam tych kosmetyków, ale wydają się naprawdę świetne. Jak na pierwszy kosmetyczny post to bardzo dobrze ci poszło. :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez uzywam tych kosmetykow
    http://raspberrydizziness.blogspot.com/2016/01/fryzury-na-karnawa.html

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx