poniedziałek, 8 lutego 2016

Liebster Blog Award

Hejka!

Z racji nominacji do LBA przez wikimiki654.blogspot.com, dzisiaj post będzie właśnie o tym. Dawno takiego wpisu nie było, więc czemu nie!


 




Pytania od Wiki:

 1. Twoja ulubiona piosenka?
"Hopeful"- Bars And Melody

2. Twój ulubiony aktor?
Nie mam ulubionego.

3. Twoje hobby?
Taniec, śpiew, blogowanie.

4. Ile masz lat?
"Naście".

5. Twoja ulubiona potrawa?
Spaghetti.

6. Lubisz robić zakupy?
Odzieżowe lubię, ale nie cierpię chodzić po sklepach w kurtce, bo jest mi wtedy gorąco. Co do żywnościowych to tak średnio je lubię.

7. Ulubiona stylizacja?
Może taka letnia, spodenki i bluzka, haha!

8. Ulubiony film?
"Wielka szóstka", "W głowie się nie mieści", "Kraina lodu". Pomimo iż są dla dzieci, to bardzo je lubię, ponieważ są wzruszające.

9. Ulubiony serial?
"Pierwsza miłość", "Na dobre i na złe".

10. Ulubiona książka?
"Gwiazd naszych wina" Johna Greena. Napisałam nawet jej recenzję: klik

11. Ulubiony napój?
Woda, herbata, różne Tymbarki, Sprite.

Ja nominuję:

olucha20.blogspot.com
caro-say-hello.blogspot.com
atkasblog.blogspot.com
tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
luulublog.blogspot.com
always-be-a-cat.blogspot.com
zycie-oczami-julciacza.blogspot.com
poradnikwielmoznej.blogspot.com
werkablog08.blogspot.com
zapiski-nastolatki.blogspot.com
julixxblog.blogspot.com

Kolejność przypadkowa

Pytania do nominowanych:

1. Masz idola?
2. Ulubiona piosenka?
3. Ulubiony przedmiot w szkole?
4. Ulubiona potrawa?
5. Ulubiony sklep odzieżowy?
6. Jaki masz telefon?
7. Ulubiony kolor?
8. Masz rodzeństwo?
9. Masz jakieś zwierzę?
10. Kiedy założyłaś/eś bloga?
11. Dlaczego to zrobiłaś/eś?


Teraz dokończę odpowiadanie na pytania, które zaczęłam w poprzednim poście.

Smiling Sisters:

mieć 6 lekcji zaczynając od 1 vs mieć 6 lekcji zaczynając od 2
To drugie.

dalej prowadzić bloga vs zacząć prowadzić vloga
Zacząć prowadzić vloga, bo to zawsze jakieś nowe doświadczenie. Ale bardzo lubię blogować.

upały vs. mrozy
Mrozy.

My styleee:

wskoczyć nago do góry śniegu vs. wziąć prysznic w parzącej od gorąca wodzie
Myślę, że to pierwsze.

Damian W:

miłość vs. przyjaźń
Miłość.

woda vs. słodki napój
Słodki napój, ale na spragnienie lepsza jest woda.

♥♥♥ 

Jeżeli czytaliście posty o moich ulubionych youtuberach, wiecie, że lubię Quick. Okazało się, że organizuje ona spotkania autorskie, związane z premierą jej książki. Prawdopodobnie pojawię się na jednym ze spotkań. Ostatnio byłam też na meecie z Cande Molfese, aktorką i piosenkarką. Ale po co ja Wam to mówię? Ponieważ chciałabym się Was zapytać, czy chcecie relację ze spotkania z Quick? Z tego drugiego spotkania, na którym już byłam, relacji raczej nie będzie, ale jeżeli chcecie relację z meetu z jedną z moich ulubionych youtuberek, piszcie śmiało! A tymczasem ja już kończę ten wpis.

Do zobaczenia jeszcze w tym tygodniu ;)

/Majaa

23 komentarze:

  1. Fajne odpowiedzi :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-romwe-czyli-o-sukience-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację! Super blog! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja cię nie nominowałam :) Chyba, że mi się coś pomyliło.

      Usuń
  3. Dzięki za nominację ! Fajne odpowiedzi ! Jeśli tylko znajdziesz czas i ochote to napisze tę relację !
    Pozdrawiam ❤
    Atkas - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne odpowiedzi :) obserwujemy? jeśli tak - zacznij, na pewno się odwdzięczę :) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam serial "pierwsza miłość" :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :) Też uwielbiam książkę "Gwiazd naszych wina". Bardzo ciekawa i inspirująca. Czytałaś może "Papierowe miasta"?
    Od tego samego autora, gorąco polecam! :D

    http://uciekajac-przed-zyciem.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację! W najbliższym czasie zrobię LBA. Świetne odpowiedzi. Byłoby fajnie jakbyś zrobiła relację ze spotkania z Quick. ;)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny wpis ;)

    wspólna obserwacja? ja już obs :))

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji! Pierwszy raz miałam stycznosć z twoim blogiem ale naprawdę super piszesz i bedę wpadać częśiej ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nominację:* Uratowałaś mnie, bo mimo ferii nie mam pomysłów na wpis;)
    Pozdrawiam:D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię tą piosenkę Bars and Melody ;-)
    Obserwujemy?
    Jeśli tak napiszesz mi na blogu?
    Zapraszam:
    http://fanofbooks7.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam 'gwiazd naszych wina' ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy wpis. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nominacji :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! Hey! Hallo! ¡Hola привет!
    Nie, nie umarłam, jestem. Tylko zniknęłam… (Taki już mam brzydki zwyczaj) Wątpię, żeby ktokolwiek mnie tu jeszcze pamiętał, ale warto spróbować. Czy wspominać, że wracam do pisania? Myślę, że kto zechce, zajrzy i sam się przekona…

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne odpowiedzi ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Może zaobserwujesz mojego bloga a ja twojego?
    http://juliamelnyczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bardzo lubię tą piosenkę ♥
    Obserwuje :)
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx