czwartek, 25 lutego 2016

Relacja: spotkanie z Quick

Hejka!

Jak pewnie wiecie, lub nie, ostatnio uczestniczyłam w spotkaniu z Quick, jedną z moich ulubionych youtuberek. Dzisiaj przeczytacie relację z tego wydarzenia.



14 lutego. Do księgarni Autorskiej w Złotych Tarasach przybyłam około 16:00. Miałam jeszcze sporo czasu na zakupienie książki, więc zrobiłam to i usiadłam na kanapie. O kurtkę nie musiałam się martwić, ponieważ wisiała ona na wieszaku.
Pół godziny przed rozpoczęciem spotkania, czyli ok. 16:30, ochroniarze zaczęli tworzyć kolejkę. Oczywiście każdy rzucił się do wejścia, w tym ja. Na szczęście byłam blisko, więc nie czekałam zbyt długo. Podczas oczekiwania na rozpoczęcie spotkania poznałam dziewczynę, z którą fajnie mi się rozmawiało. Nazywała się ona Maja, czyli tak jak ja :)
Wreszcie nastała 17:00. Próbowałam zobaczyć Julkę, ale ludzie stojący przy witrynie uniemożliwiali mi to. Niektórym udawało się ją zobaczyć, ale nie tak dokładnie, zresztą jak mi. Ale kiedy dotarłam bliżej wejścia, zobaczyłam ją. To było bardzo fajne uczucie. 
W następnej turze miałam znajdować się ja, wpuszczali po dziesięć osób.
Wreszcie wpuścili mnie, jak już pisałam, nie musiałam długo czekać. Zaraz po pierwszej osobie w mojej grupie, podeszłam do Quick i dałam jej książkę do podpisania, fan-art i zeszycik, także do zostawienia w nim autografu. Nikt mnie nie poganiał i zrobiłam sobie trzy zdjęcia z Julką. Pytałam czy mogę kolejne, ale nie było limitu. Wymieniłyśmy parę słów i niespodziewanie przytuliłam Julkę, chyba była mocno zaskoczona, bo nie zorientowała się, co się dzieje. Niestety, musiałam już odejść, ale bardzo miło wspominam tamte chwile :) Założyłam kurtkę i wyszłam. Okazało się, że od rozpoczęcia spotkania minęło dopiero pół godziny, a kolejka ciągnęła się aż do schodów. Bardzo cieszyłam się, że byłam na jej początku.

 
Podsumowując, to spotkanie było najlepszym na jakim byłam, pod względem organizacji. Naprawdę, jeszcze nigdy nie spotkałam się z czymś takim. A Quick jest naprawdę wesołą osobą, która ciągle się uśmiecha i jest przyjaźnie nastawiona do każdego. Chciałabym się z nią zaprzyjaźnić :)

♥♥♥  

Post dość krótki, ale zwięzły. Mam nadzieję, że ta relacja się wam spodobała. Jeżeli będę uczestniczyć w jakimś wydarzeniu, to na pewno jeszcze takową zrobię :)  

17 komentarzy:

  1. Zazdroszczę :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawdę wspaniałe, że udało Ci się spotkać z osobą, która w jakiś sposób podziwiasz, lubisz :) No i że okazała się być osobą miłą i wesołą!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej dziewczyny :D Fajnie, że spotkałaś się z nią. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow nie znam tej dziewczyny ale spotkanie z sławną osobą jest fajną przygodą :) Zazdroszczę i gratuluje :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że mogłaś się z nią spotkać. Co prawda nie znam jej, ale znam to uczucie, kiedy spotyka się kogoś, kogo do tej pory widywało się tylko dzięki telewizji czy internetowi. Naprawdę świetnie, że robisz coś w celu spotkania swoich idoli. Życzę Ci jeszcze więcej takich wydarzeń i tego, by każde Twoje marzenie się spełniło :)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym tak chciała :D
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę tej youtuberki, ale skoro ty ją lubisz to pewnie świetnie się bawiłaś i było to dla ciebie niezapomniane przeżycie. Oby takich więcej!
    Pozdrawiam ciepło (:
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś oglądałam Quick, i masz rację, to świetna, zawsze uśmiechnięta dziewczyna. W tak młodym wieku osiągnęła wielki sukces. Cieszę się, że udało ci się ją poznać. :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam Quick ale tez bardzo lubię chodzić na takie zloty:) Mam nadzije ze wpadniesz do mnie i zaobserwujesz:) (przyjmuj epropozycje typu obs za obs) mój blog-klik;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog! Bardzo mi się podoba i oczywiście obserwuję. Zaobserwuj również mój jeśli przypadnie ci do gustu ---> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna notka :) Też chciałabym ją spotkać :D
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię oglądać jej filmiki, super relacja :)
    Obserwujemy?
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ,że miałaś okazję się z Nią spotkać! :)
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bardzo lubię Julkę, sympatyczna osoba, ale nawet jakbym chciała nie mogłabym się z nią spotkać. Zaczęłaś już jej książkę? Podoba ci sie? :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx