piątek, 12 lutego 2016

TAG: 50 przypadkowych pytań

Hejka!

Ostatnio odpowiadam na dużo pytań, ale to i tak nie przeszkadza mi w zrobieniu TAG-u: 50 przypadkowych pytań. Jeżeli chcecie się dowiedzieć o mnie jeszcze więcej, przeczytajcie!




1. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?
Telefon i klucze, aczkolwiek nie zawsze biorę je ze sobą.

2. Ulubiony sklep z ciuchami? 
Sinsay <3. Ale nie pogardzę też Housem, czy Croppem.

3. Czy lubisz pływać?
Tak, lubię.

4. Masz jakieś fobie?
Tak, okropnie boję się rozmaitych owadów. Kiedyś tak nie miałam, ale od jakiegoś czasu boję się rozmaitych stworzeń, nawet muchy!

5. Pijesz kawę?
Nie, nie lubię kawy, oraz jej zapachu.

6. Co robiłeś o 24:00?
Spałam.

7. Czy w odległości 3 metrów od ciebie jest coś różowego?
Powiedzmy, że tak.

8. Często piszesz sms-y?
Tak co jakiś czas.

9. Czytasz książki?
Tak, ale w okresie szkolnym głównie lektury.

10. Masz duży pokój?
Taki średni.

11. Kiedy masz urodziny?
23 grudnia.

12. Jakich piosenek słuchasz?
Głównie popu i troszkę rapu.

13. O której chodzisz spać?
Ok. 22:00.

14. Malujesz paznokcie?
Tak. Od czasu do czasu.

15. Twoje największe marzenie?
Nie powiem, bo się nie spełni ;)

16. Co lubisz robić?
Tańczyć, śpiewać, blogować, grać w Simsy, spać, słuchać muzyki i duuużo innych rzeczy. 

17. Jesteś leniem?  
Oj, tak.

18. Czego się boisz?
Jak wcześniej pisałam, owadów.

19. Umiesz śpiewać?
Tak, myślę, że każdy umie śpiewać. Bo nawet jak fałszujesz, to śpiewasz! Haha!

20. Zjadłabyś cytrynę?
Tak :D

21. Facebook vs. Twitter?
Twitter.

22. Trzy ulubione strony internetowe?
Youtube, Blogger i... nie wiem.

23. Ulubiona piosenka?
"Hopeful"- Bars And Melody. 

24. Dużo śpisz?
Tak średnio.

25. Oglądasz mecze? Jakie?
Czasami tak. Raczej siatkówkę i piłkę ręczną.

26. Ulubiony sportowiec?
Nie mam ulubionego.

27. Masz jakieś hobby?
Tak, blogowanie, taniec i śpiew.

28. Jesteś lubiany w swojej klasie?
Myślę, że tak ;)

29. Masz Skype?
Tak.

30. Co lubisz pić?
Wodę, herbatę, soki Tymbarka, colę, Sprite...

31. Ulubiony owoc?
Truskawka.

32. Czego nie lubisz w ludziach?
Fałszywości.

33. Zbierasz coś?
Nie.

34. Ilu masz znajomych na Facebook'u?
Nie mam Facebooka.

35. Lubisz jak robi ci się zdjęcia?
To zależy, jaki mam humor.

36. Masz jakieś przezwisko/ksywę?
Raczej nie. Przeważnie inni mówią na mnie Maja, Majka.

37. Masz rodzeństwo?
Nie ;)

38. Lubisz chodzić do szkoły?
Można powiedzieć, że tak. Ale nie lubię wczesnego wstawania i zostawania w szkole do późnych godzin.

39. Malujesz się?
Nie.

40. Rozpuszczone czy spięte włosy?
Spięte, ponieważ mam dosyć długie włosy.

41. Kolor ścian w pokoju?
Delikatny ecru i papaja, taki pomarańczowy.

42. Co najczęściej oglądasz na YT?
Różności. Gameplaye, vlogi, ulubieńców... 

43. Jesteś wolna?
Nie, nie mam nikogo. Ale jeśli chodzi o to, czy szybko biegam, to myślę, że nawet tak.

44. Jakie masz teraz włączone strony?
Blogger.

45. Jaki jest ostatni sms wysłany przez ciebie?
"Ok. 30". :D

46. Jakie jest twoje ostatnie połączenie?
W sensie, do kogo dzwoniłam? To do mamy.

47. Jaki masz kolor koszulki na sobie?
Niebiesko-biały sweter.

48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie?
Pewnie siedziałam na kompie. Haha!

49. Najgorszy przedmiot w szkole?
Historia.

50. Ile w dzień pracy zajmuje ci się wyszykowanie?
Około godzinki, 40 minut.

♥♥♥                            

Uff, udało się. I tak nie pisałam tego TAG-u przez jeden dzień, tylko dwa czy trzy, ale i tak bardzo się cieszę, że udało mi się tego dokonać.



Do zobaczenia w przyszłym tygodniu!

/Majaa 

23 komentarze:

  1. Uwielbiam takie tagi, świetne odpowiedzi :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia ;-)
    Pytania fajne, czasami śmieszne, rozśmieszyła mnie treść SMS-a xD
    Obserwuję
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły challenge :)
    Takie pytania to fajnyw sposób, by poznać się lepiej. Nie masz facebooka? Nie myślałam,że spotkam jeszcze kogoś takiego... A więc świat jeszcze nie zwariował... Hehe..

    OdpowiedzUsuń
  4. tyleee wiedzy w jednym poście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi! :)
    Też nie lubię kawy, a nawet nienawidzę.
    Masz racje z tym śpiewaniem, haha.

    Nowy post na blogu.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie tagi, faktycznie dużo można się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemny post, fajnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty ;) Również nie ruszam się z domu bez kluczy :P
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie ruszam się nigdzie bez kluczy, w końcu nie wiadomo co się wydarzy ;)
    Może obs za obs?

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Maję napewno każdy w klasie lubi!
    A szczególnie chłopaki xd
    Tylko tak żartuje.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne odpowiedzi;)
    Uwielbiam ten Tag ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam Sinsay, oraz również nie lubię historii.
    Super post. Bardzo ładny wygląd bloga. Oby tak dalej!
    Zapraszam do mnie:
    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! :)
    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz - wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.

    >>>>>>SYDNEYSLEEK.COM<<<<<<<

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne odpowiedzi :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny tag! Zrobie też taki kiedyś hahah
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe pytania! I też nie lubie kawy, ew. Ale pije co rano i popołudniami, żeby w miare kontaktowac :D Za to kawe mrozona uwielbiam! A u Ciebie jak z tym jest?
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś wolna?
    Nie, nie mam nikogo. Ale jeśli chodzi o to, czy szybko biegam, to myślę, że nawet tak - świetna odpowiedź, uśmialam się do łez :) hehehe

    długich wlosow zazdroszczę, bo moje wciąz stoją w miejscu, również uwielbiam truskawki i zakupy w Sinsey'u :)
    Serio nie masz FB ?? :O w dzisiejszych czasach to żadkość :O
    ale bardzo dobrze, lepiej przyjeciele na żywo, niż wirtualni :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Super odpowiedzi ! :*
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe odpowiedzi i pytania oczywiście :-) Miło się czyta!
    Atkas - KLIK & ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post, mozna sie dowiedziec rzeczy o ktore w zwyklej rozmowie czy poscie byśmy sie nie dowiedzieli :D

    Veronika-dbk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx