sobota, 6 lutego 2016

Więc chodź, pomaluj mój świat...

Hejka!

Na pewno znacie te słynne kolorowanki dla dorosłych. Ja posiadam dwie: "Tajemny ogród" i "Zaczarowany las" Johanny Basford. Jeżeli chcecie zobaczyć jak ja pokolorowałam kilka rysunków, zapraszam do dalszej części posta.



Tajemny ogród




Zaczarowany las




Przepraszam, że niektóre zdjęcia zostały przekręcone.

Powiem Wam, że moja mama także wkręciła się w kolorowanie, więc niektóre rysunki są kolorowane nie tylko przeze mnie, ale również przez nią. Jeżeli jesteście ciekawi, jakie mam kredki, to są to Koh-i-Noor Mondeluz 48 kol.

Pod poprzednim postem prosiłam Was o pytania, w których ja mam wybrać co jest lepsze jak np. cola vs. pepsi. Dlatego teraz na nie odpowiem.

Klaudia:
  
snapchat vs. instagram
Żadnego nie posiadam, ale myślę, że snapchat.

cola vs. sprite
Nie wiem... uznajmy, że cola.

rzeczywistość vs. internet
Rzeczywistość, ale gdyby nie internet, nie byłoby mnie tu teraz.

kawa vs. herbata
Herbata, nie cierpię kawy i samego jej zapachu. 

Hi Hidalf:

komputer vs. komórka
Komputer.

książka vs. film
Film, aczkolwiek książki nie są złe.

komedia vs. horror
Komedia.

lato vs. zima
Zima.

pies vs. kot
Pies, sama mam jednego.

Lulu Blog:

beznadziejny laptop vs. beznadziejny telefon
Chyba beznadziejny laptop...

Na resztę pytań odpowiem kiedy indziej.

♥♥♥ 

Na pewno zauważyliście zmianę szablonu. Mi się ona bardzo podoba, blog jest taki dziewczęcy. Dodałam także karty "O mnie" i "Kontakt/contact". Zachęcam do zajrzenia. Od 1 lutego zaczęły się moje ferie, a oprócz tego wybiło 5000 wyświetleń! Bardzo się z tego powodu cieszę.

Jak podoba się Wam blog w nowej odsłonie? Napiszcie w komentarzu.

Do zobaczenia w przyszłym tygodniu!
/Majaa   

28 komentarzy:

  1. Hej !
    Nominowałam Cię do Liebster Avard. Więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu.http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te rysunki :D
    Ja również nienawidzę kawy i ogólnie samego jej zapachu :D
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne rysunki! OBSERWUJĘ - już od dawna :D
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd śliczny :D te kolorowanki to pewnie niezły pochłaniacz czasu :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolorowanki mnie prześladują :D Wszędzie je ostatnio widzę
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice coloring book, looks very interesting and have a good weekend

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam już przesyt, wszędzie są te kolorowanki. a mnie by szlag trafił zanim bym coś pokolorowała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, kolorowe kolorowanki :D
    Zapraszam do mojego kociego bloga: always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorowanki :* Wygląd też fajny !
    Ja niestety ferie zaczynam dopiero 15 lutego... :(
    ZAPRASZAM ! Atkas

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama zastanawiam się nad zakupem jednej z tych kultowych kolorowanek i oglądając te rysunki jestem coraz bardziej przekonana! :D

    collectionoftravelsmemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. te kolorowanki to ostatnio prawdziwy szał, ale my je kochamy i dzięki nim wreszcie możemy kolorować bez wstydu;p
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad kupnem takiej kolorowanki jednak każdy mówił, że to dziecinne... dzięki twojej notce się zdecydowałam, kupuję! ;)
    Może wspólna obserwacja? myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te kolorowanki <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam Tajemny Ogród, ale jakoś chyba kolorowanie mnie tak bardzo nie kręci. :)
    luulublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rysunki :D zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rysunki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje, za obserwacje, również obserwuję ;)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolorowanki, idealny sposób na nudę i odstresowanie. Na niektóre odpowiedzi odpowiedziałabym podobnie, też nienawidzę kawy, ale za to kocham czytać książki.
    Podoba mi się twój wygląd bloga, ładny i przejrzysty. :)

    KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci, że ładnie pokolorowałaś te obrazki. Mówisz, że masz kredki Koh-i-Noor Mondeluz 48 kol? Z tego co pamiętam to jedne z tych lepszych. Czuję, że powinnam je nabyć, lecz nie wiem, czy dobrze bym się nimi posługiwała. Jak na razie ołówki to moi najlepsi przyjaciele. :)
    Pozdrawiam!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. O jacie ale super, szczerze mówiąc to nigdy o czymś takim nie słyszałam ale mega mi się to podoba :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Są świetne, mam zamiar kupić!
    Obs/obs? jeśli tak to zacznij i daj znać że obserwujesz :))
    Mój blog--KLIK gaba-gabaaa.blogspot.com

    Mój blog--KLIK gaba-gabaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda to niesamowicie! bardzo mi się to podoba :D

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczne!
    Moja mama sobie taką kupiła i są momenty, że nie mogę jej od tej książki oderwać. :p

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja je uwielbiam! Sama dodałam o nich post. Myślę, że są niezwykle kreatywne mimo, że zajmują wiele czasu. Są też świetnym oderwaniem od rzeczywistości. Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne. ♥
    ifyoumarryme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne!:*
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne rysunki :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx