piątek, 19 lutego 2016

Wywiad z bloggerem #1 Karolina

Hejka!

Jak pisałam w poprzednim poście, ostatnio odpowiadam na dużo pytań dotyczących mnie. Lecz dzisiaj, to ja zamienię się w dziennikarkę i zadam pytania pewnej bloggerce. Zachęcam do odwiedzenia jej blogacollectionoftravelsmemories.blogspot.com (klik)



1. Jak masz na imię?
Jestem Karolina ;)

2. Ile masz lat?
18, w lipcu skończę 19.

3. Masz rodzeństwo?
Tak, starszego brata i siostrę.

4. Masz jakieś zwierzę?
Niestety nie, chociaż może się to za jakiś czas zmienić.

5. Mieszkasz w domu czy w bloku?
W bloku.

6. Jakiego koloru masz włosy?
Ciemny brąz, w niektórych miejscach podchodzący pod czarny.

7. Masz jakieś fobie?
Nie, chyba nie ;) chociaż boję się burzy.

8. Złamałaś sobie kiedyś jakąś część ciała?
Jedynie zwichnęłam jak miałam 3/4 latka kostkę.

9. Co najchętniej robisz w wolnym czasie?
Teraz, gdy jestem w 3 liceum tego czasu wolnego jest niestety mało, a nauki dużo. Jednak jak znajdę chwilę czasu, lubię czytać książki, spotykać się ze znajomymi, czytać blogi innych osób, a czasami zobaczę sobie jakiś dobry film.

10. Uprawiasz jakiś sport?
Tańczyłam hip-hop i dancehall, obecnie tylko "ukochane" (sarkastyczny uśmiech) lekcje WF.

11. Masz jakieś hobby?
Fotografia, podróże i teraz prowadzenie bloga.

12. Prowadzisz bloga o podróżach. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
Stany Zjednoczone, Australia <3.

13. Jakie miejsce ostatnio odwiedziłaś?
W Polsce to Wrocław, a za granicą Hiszpania, w maju zeszłego roku.

14. Gdzie masz zamiar pojechać w najbliższym czasie?
W ferie prawdopodobnie pojawię się w Krakowie, po części żeby zacząć planować wyjazd na wakacje, ale to jeszcze muszę się wstrzymać ze szczegółowymi informacjami.   

15. Kiedy założyłaś bloga?
Przełom lipca/sierpnia 2015 roku.

16. Dlaczego go założyłaś?
Jest to po części pamiątka dla mnie samej, za kilkanaście lat będę mogła przejrzeć swoje posty, wspominając różne chwile w moim życiu. Jednak bardzo się w to wkręciłam i chcę też innym pokazać, jak za niewielką cenę można odwiedzić wspaniałe miejsca, a dla tych co niestety nie mają takiej możliwości, chociaż trochę przybliżyć jak jest w danych państwach.

17. Jakie masz plany na przyszłość?
Pragnę się rozwijać w tym kierunku, zacząć podróżować i połączyć to z moją pracą, czyli dziennikarstwem.  

♥♥♥    

Jak podobał Wam się ten wywiad? Jeżeli sami chcecie wziąć udział w czymś takim, to napiszcie w komentarzu, prawdopodobnie wybiorę kilka osób. Bardzo dziękuję Karolinie za współpracę, było super. Dziękuję też za 6000 wejść i dużą ilość wyświetleń pod poprzednim postem. Naprawdę, jesteście cudowni! 

22 komentarze:

  1. wow. fajny pomysł o wywiadzie z blogerem ! :)
    Można się od nich osobiscie duzo wiecej dowiedziec, niz z tego co piszą na swoich blogach.
    Z chęcią Ci udziele wywiadu ;p ;)
    wpadnij do mnie -> http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym wywiadem. Karolina wydaje się ciekawą dziewczyną, dlatego na pewno odwiedze jej blog.
    Gratuluję 6000 wyświetleń. :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O ciekawy wywiad z blogerem!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja się cieszę i dziękuję za ten wywiad, fajna nowa przygoda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł;) Czekam na więcej:)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Natrafiłam na ten wywiad przez bloga Karoliny i powiem Ci, że strasznie podoba mi się pomysł na takie wpisy. Zazdroszczę, że miała tylko raz w życiu coś skręcone/złamane, ja już nawet nie potrafię liczyć ile to razy miałam gips, na którymś fragmencie mojego ciała. Dziennikarstwo to świetny pomysł! Na pewno miło było przeprowadzić ten wywiad, oby więcej takich!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł na wywiad!
    Ja także marzę o wyjeździe do Australii ;)

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak ja robiłam wywiad z panią od angielskiego :D
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na post
    okiemyesteny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na post
    okiemyesteny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł - możemy bliżej poznać inne blogi i dowiedzieć się czegoś ciekawego o autorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej blogerce, ale dzięki temu wywiadowi odwiedzę jej bloga ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł na wywiady z blogerami :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny wywiad, sama też bym chciała,aby ktoś pozadawał mi pytanka ^^

    Mój Blog :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł :D podoba mi się :)
    Zapraszam do mnie xxhttp://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Bardzo podoba mi się imię Karolina :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy pomysł na taki wywiad

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx