piątek, 18 marca 2016

Sport na wiosnę

Hejka!

Wiosna powoli idzie i pewnie niektórzy z nas chcą ją dobrze wykorzystać. Na co? Na sport! 



Pierwszą moją propozycją jest spacer. Jeżeli nie chcecie się zbytnio przemęczać ta opcja będzie dla was idealna. Warto pospacerować kilka razy w tygodniu z rodziną, psem, przyjaciółmi a nawet sam. To już zależy od was. Do tego wasz mózg świetnie się dotleni i pomoże to np. w odrabianiu lekcji. Pamiętajcie tylko, żeby ubrać się stosownie do pogody :)



Jeżeli spacer wam nie wystarczy, proponuję bieganie. Możecie biegać również w towarzystwie, a przy okazji spalicie trochę kalorii. Nie trzeba mieć od razu profesjonalnych ubrań, wystarczy dres. Dla początkujących polecam małe odległości, ale jeśli czujecie, że dacie radę więcej, to oczywiście zachęcam. Można przy okazji wstąpić do sklepu po bułki :)




Macie w domu deskorolkę, hulajnogę czy rolki, które przez zimę stały nie używane? Pora ich użyć! Także możecie zaprosić kogoś do towarzystwa, a jeśli ten ktoś także ma któryś z wymienionych sprzętów, to przynajmniej nie będzie musiał za wami biegać. Możecie pojeździć rekreacyjnie, ale zapraszam na wszelkie rampy i do skate parku, jeżeli macie jakiś w pobliżu ;)



Jeżeli chcecie dać sobie większy wycisk, to zachęcam do odwiedzenia siłowni. Macie tam wiele urządzeń do wyboru, które mało kto ma w domu. Bieżnie, ciężarki, worki do boksowania. Możecie też wynająć trenera osobistego, wystarczy nawet na jedną lekcję. Dobierze idealne dla was ćwiczenia i poziom ich zaawansowania. Jednak trzeba za niego oczywiście zapłacić.


Myślę, że tyle propozycji wam wystarczy i znajdziecie coś dla siebie :)

18 komentarzy:

  1. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, niby wszystko już znane, ale ciekawie napisane :) Pozdrawiam paulinadiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miałam ferie to chodziłam na spacery. Teraz zrobił się ze mnie leń i nigdzie nie chodzę. Jedynie do sklepu. Mój pies daleko ze mną nie zajdzie, bo zaraz wróci się do domu. Lubię świeże powietrze, ale mało na nim przebywam. Wymiguję się. Ja uwielbiam biegać, ale ostatnio nadciągnęłam nogę. Nigdy nie miałam rolek, a moi przyjaciele tak. Ja dziś byłam na przejażdżce na rowerze. Uwielbiam też ćwiczyć. Jak bardzo się cieszę, że nareszcie wiosna się zbliża wielkimi krokami :)
    Pozdrawiam.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam do grona obserwujących i zapraszam do siebie :) http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spacer to ostatnio moja codzienna forma sportu :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Ja codziennie jeżdżę na rowerku stacjonarnym po 40 min :D

    immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis! Spacer to moja ulubiona forma sportu :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ruch przede wszystkim! Idzie wiosna więc nie ma co siedzieć w domu :)
    Pozdrawiam :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się to, w jaki sposób prowadzisz bloga. Obserwuję, bo naprawdę warto!

    Pozdrawiam! I zapraszam na nowy post u mnie♥
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie tydzień temu zaczęłam ćwiczyć aby wyrobić się na lato :)
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post :)
    Ja teraz nie mogę uprawiać żadnych sportów, ale ogólnie najbardziej lubię pływać

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam spacerowanie i bieganie:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz na wiosnę mam zamiar znowu biegać ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze chciałam jezdzić na desce ale nie mam niestety gdzie xd Także spacer pozostaje ;d
    a u mnie noowy projekt :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Próbowałam biegać rok temu... i po prostu mnie to znudziło. Siłki w okolicy nie mam, basenu za bardzo też nie, bo mieszkam na wsi ;/ W każdym razie ten rok mam nieco szalony i planowanie dodatkowo czegoś raczej nie zostałoby zrealizowane.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx