sobota, 5 marca 2016

Ulubieńcy lutego 2016

Hejka!

Dzisiaj przedstawię wam ulubieńców lutego. Właściwie, to niektórych z tych rzeczy używałam już wcześniej niż w tym miesiącu, ale uznałam, że przedstawię je wam w tym poście. To pierwszy tego typu wpis na moim blogu, ale mam nadzieję, że się spodoba :)




Żel pod prysznic Nivea hawaii flower & oil



Ten produkt ma nieco żelową konsystencję wzbogaconą o perełki olejku. Podczas mycia czujemy jakby perełki nas peelingowały, ale to raczej przyjemne uczucie, nie przeszkadza nam podczas kąpieli lub prysznicu. Żel pachnie hawajskimi kwiatami, jak można się domyślić. Po umyciu się, zapach utrzymuje się na naszej skórze przez jakiś czas, jest całkiem wyczuwalny. 
To jest już moje drugie opakowanie tego produktu, stwierdzam iż jego wydajność jest średnia, ale zależy to także od tego, ile żelu wyciskamy z opakowania. 
Polecam kupić, nie podrażnia skóry a do tego jest stosunkowo niedrogi :)

Eos strawberry sorbet



Na pewno znacie te kultowe jajeczka do smarowania ust. Ja swoje kupiłam niedawno. Pachnie ono sorbetem truskawkowym, to naprawdę cudowny zapach! A do tego świetnie nawilża usta. Produkt długo utrzymuje się na nich i jest bardzo wydajny, wolno się zużywa. Jego aplikacja jest szybka i przyjemna, a do tego nasz Eos zmieści się wszędzie, np. do niewielkiej torebki. Jest naprawdę poręczny i wygodny, niezbędny w każdej sytuacji.
Gorąco polecam każdemu kto go jeszcze nie ma :)

Quick, Zbychu, Bółka i spółka



Nabyłam ją na pewnym spotkaniu, z którego zrobiłam relację, możecie przeczytać ją tu
Każdy rozdział poświęcony jest oddzielnej tematyce. Znajdziemy w nim zapiski Quick, (nie)poradnik Zbycha, pamiętnik Dudusia, jej królika, top 5, komiks i coś do zrobienia samemu, jak np. zawieszka na drzwi od pokoju. Może i książka wydaje się być trochę dziecinna, ale rozśmieszy każdą osobę, w każdym wieku. Ma bardzo ładną szatę graficzną.
Zachęcam do kupienia, warto!

Antek Smykiewicz- Pomimo burz 



Wow, wow i jeszcze raz wow! Cudowna, prawdziwa piosenka ze świetnym wokalem Antka i melodią wpadającą w ucho. Prawdziwy tekst, naprawdę wystarczy się tylko wsłuchać. Jeżeli jeszcze nie znacie tej piosenki, to gorąco zachęcam do posłuchania :)

Kapsel 

  

Tym razem aplikacja. Raczej bardziej służąca rozrywce niż przydatna. Chodzi w niej o to, że każdego dnia możemy wejść w nią i dotknąć kapsla, który następnie się odwróci i pokaże nam jakiś tekst. Mój dzisiejszy kapsel to Co robimy? :D. Aplikacja umożliwa też zmianę tła, ale nie działa to na moim telefonie. 
Zachęcam do pobrania!

Znacie któryś z moich ulubieńców? Polecacie mi coś przetestować? 
Zdjęcia i film pochodzą z internetu.

19 komentarzy:

  1. O ja też zrobiłam ulubieńców;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajeczko Eos bardzo lubię :)

    Kochana poklikałabyś w linki ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Eos rzeczywiście niesamowicie pachnie - jak już go miałam raz okazję powąchać, to nie miałam go ochoty oddać znajomej :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój tata uwielbia tą piosenkę :D
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi ulubieńcy, a piosenka to jedna z moich ulubionych :)
    http://paulinadiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Znane, eosy - nigdy się nie znudzą :)
    Fajni ulubieńcy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Supi blog i post:) Obserwuje i zapraszam do mnie
    my blog-click

    przyjmuje wymianę obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu muszę kupić ten balsam do ust. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog. Pozdrawiam i obserwuję
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx