piątek, 11 marca 2016

Wywiad z bloggerem #2 Magda

Hejka!

Ostatnio przeprowadziłam wywiad z dwoma bloggerkami, z drugą pojawi się już niedługo ;). Dzisiaj przeczytacie jeden z wywiadów, który został przeprowadzony z Magdą z bloga magdelblog.blogspot.com (klik) Serdecznie zapraszam do zajrzenia na stronkę :)



1. Jak masz na imię?
Magda.

2. Ile masz lat?
17, ale rocznikowo 18.

3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Chciałabym mieć zawód związany z gastronomią, ale mam też dużo innych pomysłów na siebie w przyszłości. Też np. chciałabym zostać projektantem ubrań.

4. Twoja ulubiona piosenka?
W tej chwili to Arctic Monkeys- "My Propeller". 

5. Co lubisz robić w wolnym czasie? 
Mam mało wolnego czasu, ale spędzam go za graniu, albo na blogowaniu.

6. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Nie umiem określić co jest dla mnie najważniejsze. Dla mnie nie ma rzeczy ważnych i nie ważnych.  

7. Na Twoim blogu często pojawiają się posty o tematyce modowej. Kiedy się nią zafascynowałaś?
W sumie to trochę od gimnazjum, ale już na początku szkoły średniej dużo dużo bardziej się w to wgłębiłam. 

8. Jaki jest twój styl ubierania się?
Nie mam określonego stylu. Nie wyróżniam się zbyt dużo, ale staram się wyglądać czasem inaczej niż wszyscy w koło.

9. Jaka jest według ciebie najważniejsza część garderoby?
Czarna koszulka. 

10.  Kto jest twoim ulubionym projektantem mody?
Zdecydowanie Alexander Wang.

11. Twój modowy ulubieniec ostatniego miesiąca?
Koszula w kratę

12. Twoja ulubiona sieciówka z ubraniami?
H&M.

13. . Wolisz tradycyjne zakupy w centrum handlowym, czy zakupy przez internet?
Tradycyjne. Nie kupuje często przez internet. Wolę najpierw przymierzyć i dotknąć coś za nim kupię.

14. Skąd wziął się u ciebie pomysł na założenie bloga?
Chciałam zająć się czymś innym. Poza tym, interesuję się modą i stwierdziłam, że spróbuję swoich sił w internecie.

15. Jakie masz plany z nim związane?
Tajemnica ;p Mam bardzo dużo planów, ale mało możliwości do ich realizacji.

16. A jakie masz plany na przyszłość, które nie są związane z blogiem?
Będę miała bogatego męża i będzie zarabiał na moje ciuchy na bloga :P Nie no żartuje ;p Ogólnie planuję zamieszkać we Wrocławiu, znaleźć fajną pracę w gastronomii  i duzo podróżować.

Bardzo dziękuję Magdzie za wywiad :) Jeszcze raz zapraszam na jej bloga magdelblog.blogspot.com (klik)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł z tymi wywiadami;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny wywiad ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wywiad ! :)

    Zapraszam Cię do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Yaaay :D Dzięki za udzielenie Ci wywiadu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam tym razem coś o pomaganiu! http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com/

    a wywiad znowu udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny wywiad :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wywiad ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wywiad :D

    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowy blog! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszedł Ci ten wywiad :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wywiad, chyba odwiedzę jej bloga. Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx