czwartek, 14 kwietnia 2016

Spring TAG

https://www.tumblr.com/search/hello%20spring.          
Hejka! Zapraszam na spring TAG :)










                                                             

1. Co najbardziej lubisz w tej porze roku?
W zasadzie wszystko! Budzące się do życia rośliny, ciepłe słoneczko, temperaturę, jest nie za zimno, nie za ciepło. Po prostu czuję wtedy taką wewnętrzną radość, kiedy po pochmurnej zimie przychodzi wiosna. Właśnie dlatego jest to moja ulubiona pora roku :)

2. Książka, która byłaby dla Ciebie idealna na wiosnę?  
"Girl Online" Zoe Sugg. Co prawda nie zaczęłam jej jeszcze czytać, ale mam to w planach. Książka ta ma pozytywne opinie, więc myślę, że i mnie powinna zaciekawić. Jest ślicznie wydana. Jeżeli chcecie, mogę po jej przeczytaniu zrobić recenzję, jakąś porządną :) Tak w ogóle, czytaliście tą książkę?

3. Kolor, który chciałabyś aby był modny tej wiosny?
Kolory pastelowe, które są modne tej wiosny, lecz nie mam zbyt wielu rzeczy z nimi.

4. Czy planujesz wiosenne porządki? A może jesteś w ich trakcie?
W zasadzie to nie, jakiś wielkich porządków nie planuję, ale od czasu do czasu, trzeba coś sprzątnąć. Ogólnie czasami mam taki słomiany zapał, chcę coś zrobić, a potem tego nie robię, bo mi się nie chce. Haha, taki ze mnie leń :)



5. Plany na przerwę wiosenną?
Oj, różne! Jazda na rowerze, czytanie książek, spacery z psem i oczywiście odpoczynek. Lecz jak to w szkole, na pewno nam coś zadadzą, więc trzeba będzie i lekcje odrobić.   

6. Zapach tej wiosny to...
"It's blossom time" Mel Merio, lub "Fruity rythm" Adidas. Te pierwsze perfumy dostałam niedawno, te drugie są ze mną już od jakiegoś czasu. Ogólnie to używam perfum tylko jak sobie o tym przypomnę, lecz też nie zawsze :) 

7. Twoim ulubionym produktem tej wiosny będzie...
Krem EOS o zapachu berry blossom. Dostałam go na imieniny i jest świetny. Ma cudowny zapach, który dobrze utrzymuje się na skórze i nawilża. Ogólnie to bardzo lubię tę markę :)  

8. Co wiosną nosisz najczęściej?
W zasadzie to tylko legginsy i jakąś bluzkę, ale w tym roku postaram się troszkę to urozmaicić. Mam nadzieję, że na dobre :)



9. Jaki jest Twój ulubiony szal wiosenny lub inny dodatek?
W zasadzie to chyba takiego nie mam. Lubię nosić różne dodatki, ale nie lubię wszelkiej biżuterii. No chyba, że to bransoletka ze sznureczka z zawieszką, na taką mogę się skusić, aczkolwiek rzadko noszę i taką biżuterię.

10. Wiosna to zmiany nie tylko dotyczące odżywiania, ale także trybu życia. Czy u Ciebie również?
Tak, chciałabym zacząć biegać i uprawiać troszkę więcej sportu. A jak z tymi zmianami u Was? 
    

26 komentarzy:

  1. swietny tag :)

    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym chyba pobiegała :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w wiośnie wszystko lubię, oprócz panującego przeziębienia nie ma dla mnie minusów :) wile słyszałam o "Girl Online" bardzo mnie ciekawi, bo jest tak jakby o nas, też jesteśmy girl online ;) Według mnie kolory pastelowe już zawojowały świat :D moi ulubieńcy to lawendowy i pudrowy róż :) Ja już jestem po wiosennych porządkach i w domu i w głowie :) ech, nie mam przerwy wiosennej. na majówkę chyba będę w pracy :c zapach wiosny? jak dla mnie cytrusy! na produkt wiosny też wybrałabym balsam do ust :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag i ciekawe odpowiedzi :) Również moją ulubioną porą jest wiosna, ponieważ tak jak napisałaś zawsze budzi wszystko do życia ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Girl Online" i byłam nią zachwycona! :) Super odpowiedzi.
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy Tag. Ja jednak nie lecę za trendami i nie czytam książek, które większość przeczytała.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super! tez musze zrobic taki tag. kolory pastelowe faktycznie sa modne tego sezonu!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy tag! Miłego wieczoru ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny tag :D
    Miłego weekendu :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również mam zamiar wziąć się za zdrowe odżywianie i sport :))


    http://kasiastachowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny tag! :)
    Girl Online to jedna z moich ulubionych książek.
    Bardzo podoba mi się Twój blog <3
    Obserwuje.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna to piękna pora roku
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post. Ja tej książki nie czytałam i nigdy o niej nie słyszałam. Świetny tag ♥♥♥

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny tag, lubię wiosnę ale najbardziej zdecydowanie lato ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ciągle jestem w trakcie porządków xd obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że kolory pastelowe stały się modne! :)

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie było mnie na blogerze bardzo długi czas, ale mam nadzieję, że jeszcze ktoś pamięta mój blog. Ale gimnazjum jakie wybrałam nie należy do łatwych. :)
    Jaka zmiana! Twój blog wygląda świetnie, jest taki przejrzysty, MEGA mi się podoba i posty też.
    Wiosna wreszcie nadeszła z czego się bardzo cieszę, bo już nie mogłam znieść zimna. Też nie planuję jakiś specjalnych porządków z tej okazji. Nie umiem wybrać jednej rzeczy za co kocham wiosnę, wystarczy, że powiem, ZA WSZYSTKO? :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. You have a lovely blog :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszędzie o tej wiośnie a za oknem jej jak na lekarstwo :(

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wciągający post! Wiosna to piękna pora roku, podoba mi się w niej przebudzenie zwierząt, kwiatów, natury. Uwielbiam czytać tagi! To bardzo motywuje czytelników ;3
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wiosnę, ale jeszcze bardziej kocham lato ;)
    Też czytam i jeżdżę na rowerze w wolnych chwilach!
    Pozdrawiam!
    Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super tag i ciekawe odpowiedzi.
    Obserwuje zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe odpowiedzi :) Ja też uwielbiam wiosnę <3 Wszystko budzi się do życia po tej strasznej zimie.
    Pozdrawiam :)

    Zapraszam do siebie :) - littlesmilesandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja planuję remont pokoju na wiosnę, chcę nieco odświeżyć wygląd :D
    Bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
    http://przemysleniavixsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny tag:) Dużo się o Tobie dowiedziałam;) Wraz z początkiem wiosny zaczęłam ćwiczyć;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx