sobota, 30 kwietnia 2016

Ulubieńcy kwietnia 2016

Hejka!

Zapraszam Was na nowego posta. Tym razem będą to ulubieńcy kwietnia. Poprzednio nie było takiego wpisu, ponieważ nie miałam tylu ciekawych rzeczy do pokazania, nie chciałam Was zanudzać ;) Nie przedłużając, zapraszam!



 
Żel pod prysznic Le Petit Marseillais biała brzoskwinia i nektarynka


  
Świetny żel, bardzo ładnie pachnie. Dobrze nawilża, a jego zapach utrzymuje się na skórze. Podobno niektórych uczula, tak więc uważajcie. Pomimo tego ja nie dostałam żadnej wysypki, ale powiem Wam, że moja skóra jest bardzo wrażliwa, szczególnie na dłoniach. Można dostać go także w innych wersjach, których ja nie testowałam na przykład w Rossmannie :)

Krem do rąk EOS Berry blossom




Kolejny dobrze nawilżający produkt, świetnie pachnie. Czego chcieć więcej? Co prawda trochę drogi, ale warto. Nie każdy wie, że firma EOS produkuje także kremy. Ich gama jest nieco mniejsza, ale i tak są świetne. Zapach także utrzymuje się długo na skórze. Minusem jest trudność otworzenia kremu, co muszę robić paznokciem. Lecz u mojej mamy nie potrzebuję takiego działania. Nie wiem od czego to zależy. 

Young Stars Festival 2016


Pod koniec marca zakupiłam bilety na to niezwykłe wydarzenie. Odbędzie się ono 28 sierpnia 2016 roku na warszawskim Torwarze. Zobaczę tam wielu artystów, a także youtuberów. Nie mogę się już doczekać tego niezwykłego dnia :) Mówiąc Wam o tym nie mam zamiaru się przechwalać, ale po prostu podzielić się z Wami tą wiadomością.

Piątnica serek wiejski z owocami


Pyyszny wiejski serek z owocami, dostępny oczywiście w wielu wariantach. Ja lubię truskawkowy jak i malinę z żurawiną. Świetne połączenie, idealna przekąska lub małe śniadanie czy kolacja. Można go kupić w praktycznie prawie każdym sklepie. Inne smaki to jagoda czy ananas.

Color switch


Gra na telefon dostępna w Google Play i bodajże w App Store. Polega na... cóż jak to wytłumaczyć? Przedostania się kulki przez ruchome kolorowe elementy. Wciąga, nie powiem. Troszkę trudna, ale trening czyni mistrza :) Są także dostępne inne warianty gry, których jest aż dwanaście. A jacy są Wasi ulubieńcy kwietnia? Koniecznie podzielcie się tym w komentarzu! xxx

29 komentarzy:

  1. Ciekawi ulubieńcy. Dużo słyszałam o tych kremach do rąk z Eos :D Sama go chyba zakupię :D
    Widziałam te żele pod prysznic w Rossmannie- następnym razem je kupie!
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie balsam eos do rąk. Ma świetne opakowanie. Ja również uwielbiam żel z Le Petit Marseillais,jest wspaniały a jego zapach bardzo przyjemny i apetyczny :)
    Pozdrawiam i obserwuję !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serek wiejski jadłam tylko naturalny, nawet nie wiedziałam, że jest taki z dodatkami :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo to już kwiecień się kończy?! Mało coś u Ciebie tych ulubieńców :P Ale i tak ciekawe przedmioty!
    Gra wygląda na fajną, muszę spróbować.
    http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju ta gra tak bardzo mnie denerwowała :D

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniali ulubieńcy! Zazdroszczę biletu na YF 2016 :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam ten żel :)
    Świetny post ;)

    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ulubiency ! :*
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że EOS robi coś poza mazidełkami do ust! A ten płyn do kąpieli mnie zachwycił - obietnica nektarynki kupiła mnie kompletnie! Kupie go przy najbliższej okazji :)
    Jestem wielką fanką serków wiejskich, mniam!
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. LPM ma świetne produkty, a o tej grze pierwszy raz słyszę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetni ulubieńcy :).
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawi ulubieńcy :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy krem do rąk, nie widziałam jeszcze takiego. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. równiez uzywalam tego kremu do rąk z eos;) bardzo dobrze mi sie sprawdzal, produkt naparwde godny polecenia;)
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetni ulubieńcy ;)
    ciekawi mnie ten festiwal a serek też lubię :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli chodzi o gry to ja jestem uzależniona od PIANO hahahahahah

    swinkakloska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniali ulubiency, ja też lubię tą grę.
    Obserwuję :* :*
    http://thetumblrgirl5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze się nie zastanawiałam nad ulubieńcami, jest jeszcze na to czas. Fajny post.
    Pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajni ulubieńcy :) Jak byłam w Niemczech widziałam ten krem, ale nie wiem dlaczego go nie kupiłam, a był na przecenie, chociaż mimo iż mam suchą skórę to nienawidzę gdy mam krem na rękach. Co to serku, widziałam go wiele razy w Bieronce, następnym razem kupię.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi ulubieńcy! miłego dnia!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiedziałam, że Eos ma też kremy do rąk, musi być świetny, już wyobrażam sobie jak musi pachnieć <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bym kupiła ten krem z eos'a jednak u mnie w miasteczku nigdzie nie mogę dostać nawet balsamów do ust.. Fajni ulubieńcy :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam dzisiaj w sklepie, rozglądałam się za jakimś serkiem twarogowym, szkoda, że nie wiedziałam, że Piątnica ma wariant truskawkowy :<
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam serek wiejski ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię żele pod prysznic LPM :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/cndirect-9-najpiekniejszych-bransoletek.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Brzoskwiniowy zapach żelu pod prysznic powala swoim pięknem! Świetni ulubieńcy :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny post :D

    może obserwujemy ?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx