piątek, 1 kwietnia 2016

Wywiad z bloggerem #3 Patrycja

Hejka! 

Przychodzę dzisiaj do was z kolejnym, trzecim już wywiadem z bloggerem. Zrobiłam go z pewnie dobrze wam znaną Mackenzie z bloga mackenziexox.blogspot.com (klik) Serdecznie zapraszam :)



1. Jak masz na imię?
Patrycja, dla przyjaciół Patka :D

2. Masz rodzeństwo?
Tak <3

3. Masz jakieś zwierzę?
Kot - Kellin

4. Znienawidzona czynność? 
Uczenie się czegoś, czego zupełnie nie rozumiem.

5. Jaki jest twój ulubiony cytat?
"Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu." :)

6. Masz życiowe motto? Jeśli tak, to jakie?
Nie mam, żyję z dnia na dzień ciesząc się z tego co mam.

7. Ulubiona książka?
"Na ratunek" N. Sparks.

8. Ulubiony film?
"Nietykalni"

9. Ulubiona piosenka?
Raczej nie mam ulubionej piosenki, ciągle zmienia mi się gust. :D Jednak mam kilka takich, które bardzo lubię słuchać. "The Neighbourhood - Sweater Weather", Arctic Monkeys - "Why'd You Only Call Me When You're High?"

10. Najciekawszy przedmiot w szkole?
Wok, biologia.

11. Co lub kto cię inspiruje?
Filmy i muzyka :)

12. Skąd pomysł na założenie bloga?
Tak po prostu, bardzo lubię pisać i wcześniej także zakładałam blogi i różne stronki :)

13. Kiedy go założyłaś?
19 października 2014 roku :)

14.  Posty o jakiej tematyce lubisz pisać najbardziej?
Najbardziej lubię pisać o swoich zdjęciach, podróżach i ludziach, których poznaję.

15. Jakie masz plany na przyszłość?
Mam mnóstwo marzeń i planów. Najpierw muszę oczywiście skończyć szkołę, później studia i podróże, podróże, podróże... ;)

Dziękuję Patrycji za wywiad :) Jeżeli także chcecie wziąć udział w wywiadzie, napiszcie w komentarzu, a ja postaram się do was odezwać. A i jeszcze raz zapraszam na bloga Patki: mackenziexox.blogspot.com (klik)

21 komentarzy:

  1. Super wywiad i odpowiedzi ♥
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na posta, z chęcią odwiedzę bloga Patrycji :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wywiad, a co do bloga Patrycji jeszcze go nie widziałam :(
    paulinadiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wywiad:) Musze zajrzeć na bloga Patrycji;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :D jako "Mackenzie" więcej osob kojarzy niż jako Patrycja XD

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Mackenzie. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam jej bloga! Super pomysł na post. Ja jestem bardzo początkującą blogerką z naciskiem na bardzo, ale mimo to mam ochotę na wzięcie udziału w takim wywiadzie♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ;-) i blog Patrycji rowniez bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreatywne pytania i ciekawe odpowiedzi. Można się o Patrycji sporo dowiedzieć :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej!
    Świetny post!
    Zapraszam do mnie :D
    http://nieziemskistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wywiad ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wywiad, uwielbiam takie czytać
    mogę więcej dowiedzieć się o fajnych blogerach ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Arctic Monkeys !! <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest taka forma- wywiad, lubię czytać takie rzeczy! :)
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :)
    Obserwuje :)

    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wywiad!
    Pozdrawiam :)
    Fioletowa4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam jej bloga ♥ super wywiad

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wywiad z którego można się wszystkiego dowiedzieć. :D
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy wywiad ♥ miłęgo dnia!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny wywiad, ja niedawno dopiero trafiłam na jej bloga :) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx