sobota, 14 maja 2016

Recenzja "Girl Online" Zoe Sugg

Hejka!

Przeczytałam już "Girl Online" :) Postanowiłam napisać jej recenzję i podzielić się moimi poglądami na jej temat.










"Penny ma pewien sekret. Pod nickiem Girl Online Penny dzieli się na blogu najskrytszymi myślami o przyjaźni, chłopcach, szkolnych dramatach, swojej szalonej rodzince i atakach paniki, które skutecznie komplikują jej życie. Kiedy osobiste sprawy Penny przybierają naprawdę zły obrót, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku. Tam Penny poznaje Noah- przystojnego gitarzystę. Zaczyna się w nim zakochiwać, co szczegółowo opisuje na swoim blogu. Ale Noah też ma sekret. Sekret, który może doprowadzić do ujawnienia tożsamości Girl Online i bezpowrotnie zniszczyć największą przyjaźń Penny." 


Po części nie zgadzam się z opisem książki, ponieważ Penny tak naprawdę do Nowego Jorku jedzie w innym celu. O tym przekonacie się po przeczytaniu książki :) Wracając do recenzji, po przeczytaniu kilkunastu pierwszych stron nie byłam chętna do dalszego czytania. Ale w końcu wzięłam się za to i w pewnym momencie książkę czytałam, czytałam i nie mogłam przestać :) To, co mi przeszkadzało to niektóre przemyślenia głównej bohaterki na temat chłopców, które były nieco przesadzone. Poza tym, książka była świetna. Pokazuje nam nie tylko historie miłosne, ale też zagrożenia, które mogą spotkać nas w internecie. Chodzi mi o to, jak szybko takie informacje mogą rozprzestrzenić się w sieci i jakie może mieć to konsekwencje. Wspomnę jeszcze o świetnym designie książki, jest bardzo dziewczęca :)




Zoe Sugg, czyli Zoella (klik) jest youtuberką i bloggerką. Podoba mi się jej sposób pisania i oczywiście "Girl Online" :) Po przeczytaniu pierwszej części mam ochotę na drugą i już niedługo ją zakupię. Czytaliście "Girl Online"? Spodobała się Wam, czy raczej odwrotnie? Dajcie znać w komentarzach, a jeżeli blog Wam się spodobał, zachęcam do zaobserwowania! Wybiło już 50 obserwatorów, a już niedługo 10 tyś. wyświetleń :)
Źródło fotografii: empik.com 

26 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam obydwie książki Zoelli i także nie zgadzam się z opisem na okładce. Kocham te książki!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się "Girl Online' średnio spodobała :/ Spodziewałam się czegoś lepszego po tak popularnej książce.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie przeczytałam ale mam zamiar , teraz czytam "Każdego dnia " super książka polecam tobie ^^
    Zapraszam do mnie dopiero co zaczełam możesz mnie wesprzeć i zaobserwować ^^
    https://niktspecialnytylkoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, choć wydaje się ciekawa!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczęłam czytać tą książkę ale jakoś nie skończyłam ;) teraz chyba to nadrobię.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to i mój błąd, ale zawsze patrzę na okładkę - jeśli mi się spodoba, chętnie przeczytam całą. Jeśli mi się nie spodoba, będę czytać ją powoli i będę już od razu dziwnie do niej nastawiona. Książka wydaje się być naprawdę fajna, ale podoba mi się w poście również to, że nie opowiadasz jej doszczętnie, a zostawiasz jednak "coś" dla czytelników. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog i posty :)
    zapraszam do mnie
    http://zakreconacalyczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie czytam pozytywne opinie na temat tej książki, może w końcu się skuszę. ;)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo słyszałam o tej książce, ale jeszcze jej nie czytałam. Jeszcze... ;)

    Zapraszam --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam tej książki, ale czytałam dużo (bardzoo duuużoo..) pozytywnych opinii. Muszę ją kupić :D Tym bardziej, że czasem oglądam Zoelle i ma świetne filmiki :)
    Pozdrawiam kochana ;*** Zapraszam do siebie -->

    https://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam,zapowiada się ciekawie ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka leży na półce i czeka na swoją kolej. Po twojej recenzji jeszcze bardziej mam ochotę rzucić inną książkę i zacząć czytać :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tylko będę miała czas, napewno przecyztam!

    Zapraszam do mnie / konkurs ♥
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetny blog. Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O książce słyszałam sporo pozytywnych opinii i od jakiegoś czasu przymierzam się właśnie do jej przeczytania ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej książce bardzo wiele i nawet mam zamiar ją zamówić w najbliższym czasie.
    Musze tylko znaleźć czas na jej przeczytanie :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam wiele pozytywnych recenzji tej książki, chyba w końcu ją przeczytam :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dużo osób pisze o tych książkach, chyba najwyższy czas je przeczytać. Muszę je sobie zamówić.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy tego nie czytałam, a wszyscy o tym piszą pozytywne recenzje. Chyba najwyższy czas wyrobić sobie o tym własne zdanie :) Świetnie napisana recenzja :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście nawet nie słyszałam o książce "Girl Online" :O
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam już wiele na temat tej ksiażki i czytałam sporo recenzji
    bardzo mnie ciekawi, bo jest tak jakby o nas :D
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o tej książce ale nie miałam okazji jej przeczytać. Może to nadrobię :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze jej nie czytałam ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uważam że Girl Online jest świetną książką!
    Muszę też zrobić na swoim blogu recenzję tej książki i drugiej części.
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx