czwartek, 26 maja 2016

Ulubieńcy maja 2016

http://fashion956.blogspot.com/2015/06/may-favorites.html
Hejka!

Na dworze coraz cieplej i pogoda nam dopisuje :) Ja postanowiłam umieścić ulubieńców ostatniego miesiąca i przy okazji podziękować za 10 tys. wyświetleń! Jest to dla mnie spora sumka i naprawdę Wam dziękuję. Nie przedłużając, zaczynajmy! 



Kosmetyki

http://www.inspirujemniezycie.pl/2014/11/ziaja-liscie-manuka-5-produktow-moja.html



Żel i tonik z Ziaji liście manuka są moimi kosmetycznymi ulubieńcami. Czytałam o tej serii na którymś z Waszych blogów, a także moja koleżanka posiada ten tonik. Mogę powiedzieć, że oba te produkty są świetne! Mają przyjemną konsystencję i naprawdę działają. Tonik dobrze radzi sobie ze zwężaniem porów, z czego oczywiście bardzo się cieszę. Do tego ten zapach, aż by się zjadło ;) Oba te produkty kupiłam zaledwie we wtorek i już jestem z nich zadowolona. Mogłabym używać ich cały czas!

http://sklep.lirene.com/pl/serie/kremy-do-rak-86.html

Kolejny kosmetyczny ulubieniec, to krem do rąk od Lirene. Moja skóra na rękach często nie wygląda idealnie i czasami mam czerwone, suche plamy i ogólnie, dłonie są suche i szorstkie. Ten krem pomógł mi zlikwidować suchość, już prawie do zera, do tego plama jest praktycznie nie widoczna :) Polecam używać kremu na noc, wtedy po prostu dłużej się trzyma na naszej skórze. 

Jedzenie i picie

Sok Royal Apple jabłko-kiwi i smoothie Marwit truskawka-banan są ciekawymi napojami, które ostatnio odkryłam. Sok jest jak najbardziej zdrowy i bardzo przypomina mi smakiem te z dzieciństwa np. z Bobo Fruit. Cudownie smakuje, koniecznie muszę spróbować innych rodzajów! Smoothie także jest pyszne, minusem jest to, że jakoś szybko znika... ;)

Muzyka


 


Wszystkie piosenki wpadają w ucho i jeżeli ich jeszcze nie znacie, to naprawdę warto posłuchać :) Do tego dowiedziałam się, że dzisiaj mija rok od opublikowania klipu "Here".

Inne

Ostatnio polubiłam chodzenie do biblioteki i jeżeli przeczytam którąś z książek i mi się spodoba, na pewno Wam o niej powiem :) Ale chciałabym powiedzieć jeszcze o kuponach, które można znaleźć praktycznie do każdego sklepu. Jest to coś świetnego, bo zawsze zapłacimy mniej. Znajdziemy kupony np. McDonald's, H&M, Reserved, krótko mówiąc, do każdego z Waszych ulubionych sklepów. Aplikacją, która dobrze się sprawdza i na pewno znajdziecie w niej mnóstwo ciekawych promocji są Qpony. Serdecznie polecam!

A jacy byli wasi ulubieńcy maja? 

Źródła fotografii: kliknij na zdjęcia

20 komentarzy:

  1. też bardzo lubię ten żel z Ziaji :)
    a piosenkę Faded uwielbiam <3/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Toniku z Ziaji jeszcze nie używałam, ale może sięgnę po niego, kiedy wykończę obecne opakowanie.
    Alessię Carę bardzo lubię - trafiłam właśnie na nią dzięki piosence "Here".
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Też na początku była mega zadowolona z tej serii z Ziaji, dopóki moja cera znacznie się pogorszyła za sprawą tych produktów. Dużo osób teź właśnie pisało że spotkało ich to samo :(
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam tych produktów z Ziaji jednak u mnie jakoś się nie sprawdzały.
    Dlatego kosmetyki do twarzy od tamtej pory kupuję w aptece :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi ulubieńcy i bardzo fajna playlista muzyczna ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że piosenka Alana bardzo często pojawia się w takich postach z ulubieńcami, trochę mi głupio, bo nie przypadł mi do gustu, a raczej ta piosenka. No cóż, nie ten typ muzyczny. Miłego wieczoru!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely post dear! Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)
    verabelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten tonik z Ziaji :D bardzo go lubię!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja muszę w końcu kupić żel z Ziaji głęboko oczyszczający.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować te rzeczy z ziaji ;) ogólnie to jedna z moich ulubionych kosmetycznych marek, mam obecnie super tonik tej firmy. Naprawdę świetni ulubieńcy :) ja swoich nie mam, jakoś tak sama nie wiem czemu ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja polecam wszelkiego rodzaju odzywki i szampony do włosów z ziaji :)

    Odpowiadam na każda obserwację :) Zapraszam:)
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten żel od Zaji ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używałam toniku z Ziaji tylko z serii Liście zielonej oliwki, polecam! :)

    http://paulalein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Majuchna!
    Tonik z ziaji powiatasz? Nie testowałam, ale skoro już tyle osób mi go poleca to może kupię... Przyznam się nie znam tej drugie piosenki (here), ale pozostałe znam i kocham :) Zapraszam cię na bloga, bo już jutro będzie oczekiwany wpis. okiemyesteny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie ziaja zmieniła się w porażkę. Reszty produktów nie znam. TOP ostatnio u mnie na playlistę powróciło, chociaż długo się nie mogłam przekonać do nich.

    OdpowiedzUsuń
  16. Seria manuka strasznie mnie uczuliła niestety ;c Super piosenki!
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka moich ulubieńców!
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rownież używam toniku z Ziaji, tylko z serii liście zielonej oliwki ;)
    Pozdrawiam https://paulalein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten żel do mycia twarzy z Ziaji i bardzo dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx