piątek, 3 czerwca 2016

Być dzieckiem...

lukaszki.blogspot.com
Hejka!

To już 50 post i 11 tys. wyświetleń. Jeszcze nie dawno było 10 tys. Bardzo dziękuję! Tym razem napiszę Wam trochę o tym, jak to było kiedy byliśmy takimi małymi maluchami, bo niedawno był dzień dziecka :)



Raczej już nie pamiętamy wszystkiego (chyba, że ktoś ma świetną pamięć ;)) co zdarzyło się w dzieciństwie. Ja pamiętam, że było to na pewno moje przedszkole, machanie na pożegnanie do rodziców, kiedy szli do pracy i mnóstwo zabaw z innymi. Napiszcie koniecznie, co Wy pamiętacie ze swojego dzieciństwa. Wiemy też, że dzieci nie wiedzą o wszystkim, co jest na tym świecie. Czasem zastanawiam się jak to było kiedy nie mieliśmy zadanych lekcji i chodziliśmy na plac zabaw. Teraz musimy martwić się o oceny, zdamy, czy nie zdamy do następnej klasy? Wraz z wiekiem uczymy się też podejmować decyzje, których staje się coraz więcej. Pewnie każdy marzył o tym, żeby być już dorosłym, bo oni mogą wszystko. Tak naprawdę, jak już o tym wiemy, rzeczywistość jest inna, ma się jeszcze więcej właśnie problemów, zmartwień.

kety.pl  

Dlatego czasem warto pomyśleć sobie: co by zrobiło w podobnej do naszej sytuacji dziecko? Może poszłoby po pomoc? Może nie dałoby za wygraną i dalej by czegoś np. szukało? Może to nam pomoże w rozwiązaniu problemu. Czasami dzieci mają więcej pomysłów, są bardziej kreatywne i możemy nawet spytać o coś dziecko, jeżeli mamy z jakimś kontakt. Wniosek jest z tego taki, że mimo, iż dzieci są oczywiście od nas młodsze możemy się uczyć od nich niektórych rzeczy. Pamiętajmy też, że każdy, mimo wieku jest dzieckiem swoich rodziców. Tak więc spóźnione szczęśliwego dnia dziecka! Każdy może się nim poczuć :)

Źródła fotografii: kliknij na zdjęcia

28 komentarzy:

  1. Ja pamietam duzo rzeczy !<3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dzieciństwa pamiętam niestety albo stety bardzo dużo rzeczy, ale ogólnie dobrze wspominam ten czas ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem warto sobie przypomnieć, co się robiło w dzieciństwie (własnie niedawno pisałam o tym na blogu ;)). To może pomóc w codziennym życiu. Zresztą trzeba czasami wrzucić na luz i porobić cos, co będzie takim odzwierciedleniem naszych dziecinnych lat ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dzieci są kreatywne i to bardzo :)
    Uwielbiam sobie przypominać moje dzieciństwo, to najlepsza pora w moim życiu chyba :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za życzonka! :D
    Przypomniałaś mi przedszkole.... O kurde!XD Szkoda gadać :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać tradycyjne:
      okiemyesteny.blogspot.com

      Usuń
  6. Ja lubię wracać do wspomnień z dzieciństwa. Zastanawiam się wtedy, czemu nie doceniałam jako dziecko tych wspaniałych chwil, które już nie wrócą :( zapraszam do mnie :) http://przemysleniavixsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 11 tysięcy wyświetleń! Oby tak dalej ;) Bycie dzieckiem było takie cudowne i beztroskie <3 Ja pamiętam dużo rzeczy, które robiłam jak byłam mała.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję statystyk, oby tak dalej! :) Ja z dzieciństwa pamiętam bardzo dużo i bardzo miło je wspominam :) Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz tak sobie wspominam dzieciństwo i jestem zdziwiona, że pamiętam aż tak dużo i to naprawdę szczegółowych rzeczy :) Świetnie napisane, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Do przedszkola chodziłam bardzo krótko i mało pamietam z tamtego czasu. Więcej pamietam z zerówki.
    Ogólnie koleżanki, jasełka wigilie itp.
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dalej czuję się dzieckiem, chodź mam ponad 20lat ;) dorosłość zabija kreatywność, więc czuję się nadal młoda i energiczna. Pamiętam wiele z dzieciństwa, głownie dzięki fotografiom ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super cute blog post
    XOXO FASHIONSOBSESSIONS | FACEBOOK |
    INSTAGRAM
    FOLLOW MY BLOG ON GOOGLE+ AND
    GOOGLE FRIEND CONNECT

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieci są słodkie i zawsze mówią prawdę, brakuję mi czasów gdy wszystko było błache i liczyła się tylko zabawa na dworze

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdeczne gratulacje i oby tak dalej ! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wspominać swoje dzieciństwo:D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post :) Dzieci mają zupełnie inne zachowanie niż dorośli i tego im często zazdroszczę - niczego się nie boją, nie muszą się martwić o pieniądze, pracę itd.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami tęsknię za moim dzieciństwem - to były naprawdę wspaniałe czasy! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ze swojego dzieciństwa pamiętam zarówno przykre sytuacje jak i żenujące czy zabawne. Niestety tych wspomnień nie ma jakoś dużo bo nie zakodowały się w mojej małej główce xD
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje tylu wyświetlen i wytrwałości :) Dzieci i dzieciństwo to jest to co najpiekniejsze :)


    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wyświetleń ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja rowniez nie pamietam za duzo z dziecinstwa, jednak na szczescie udalo mi sie zapamietac te najszczesliwsze momenty;) i dalej po tylu latach miło i chętnie je wspominam;) a w dzień dziecka własnie to wszytsko 'wrócilo'.;) super post
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami dzieci rzeczywiście mają bardzo dobre pomysły na rozwiązanie jakiegoś problemu :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy z nas jest tym "dużym dzieckiem" :)

    claudia-wojcik.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja pamiętam bardzo dużo rzeczy ale część sytuacji mi się przypomina gdy np podobna wystapi w normalnym zyciu lub jadę gdzies i przypomina mi sie podobny budynek przy którym przebywałam z jakieś +/-10 lat temu jako dziecko

    Biovax naturalne oleje - maska
    Moje wykonanie piosenki z wideo

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładnie pamiętam jak będąc dzieckiem bardzo chciałam dorosnąć, żeby już nie musieć słuchać rodziców i ich złotych rad... w końcu my dzieci samy wiemy co dla nas najlepsze... ;) Teraz chętnie wróciłabym do tych beztroskich czasów :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Such a great post <3

    xo xo
    Marina
    http://mmfashionbites.blogspot.gr/2016/06/sparkle.html

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx