piątek, 17 czerwca 2016

Relacja Warszawa!

Hejka!

W zeszły weekend byłam na pokazie warszawskich fontann i w zoo. Jeżeli jesteście ciekawi, jak tam było i czy opłaca się tam pójść, to zapraszam do dalszej części posta :) (Możecie kliknąć na zdjęcia, będzie lepiej widać).






Fontanny warszawskie

Zacznijmy od fontann, bo to na nich byłam w sobotę wieczorem. Pokaz miał odbyć się o 21:30. Kiedy przyszłam, na miejscu było duuużo ludzi, ale udało mi się znaleźć miejsce. Przed przedstawieniem informowano nas o tym, ile czasu do niego zostało, dzięki czemu nikt go nie przegapił. Mówiąc o samym pokazie był on świetny, ale musi być chociaż jedno "ale". Nie podobało mi się to, że na wodzie wyświetlanych było za dużo, różnego rodzaju krótkich filmików. Tak wiem, są to pokazy multimedialne, ale ja jednak liczyłam na większą ilość samych fontann. Kiedy byłam tam chyba ze... trzy lata temu, było jednak fajniej. Czy opłaca się tam iść? Myślę, że tak, warto chociaż raz zobaczyć taki pokaz, tym bardziej, że jest on darmowy :)




 Zoo


W niedzielę byłam w zoo. Od razu mówię, jeżeli nie popieracie trzymania zwierząt w klatkach szanuję to i rozumiem. Nie będę wymieniać pozytywnych i negatywnych stron zoo, ale mam nadzieję, że wy też mnie uszanujecie. Wracając do tematu, zoo w Warszawie posiada sporo gatunków zwierząt i są one naprawdę niesamowite. Nie odwiedzałam wszystkich wybiegów, ale większość z nich. W przerwie wstąpiłam na gofra i oczywiście, jak to ja, musiałam się nim ubrudzić. Kupiłam tam też książkę "Warszawskie zoo", o zwierzętach znajdujących się w tym parku. Myślę, że w tym miejscu nie można się nudzić i zdecydowanie warto je odwiedzić! Zdjęcia pokażą Wam więcej ;)





  




Do tego dołączam zdjęcie PKiN, to już z innego dnia :)


Napiszcie, czy post Wam się spodobał i czy robić więcej podobnych. Zachęcam do obserwowania bloga no i oczywiście zostawienia komentarza!

27 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, kilka lat temu byłam w Warszawie, bardzo bym chciała być ponownie..może się uda w tym roku :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny bloga i klikanie :*
      PS: Odpowiadam na komentarze i obserwacje

      Usuń
  2. Warszawa jest cudowna, też byłam niedawno i za niedługo znowu się wybieram:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to miasto! Na pewno latem wybiorę się tam na jakiś weekend ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jechać na ten pokaz miesiąc temu, ale w końcu nie pojechałam :') Uwielbiam to miasto, byłam tam ostatnio <3 chcę jeszcze raz, bo ciągle mi mało :D
    https://przemysleniavixsa.blogspot.com/2016/06/cos-fajnego-warszawa-maj2016.html <- mój wpis o Warszawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na pokazie pare lat temu ale jakoś mnie nie zachwycił :)
    tęsknie za Warszawą, wychowałam się w tym mieście, a wylądowałam na drugim końcu Polski.

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam ostatnio w Warszawie, ale tylko na parę godzin :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Będąc w Warszawie to grzech nie odwiedzić zoo :)
    Pozdrawiamhttp://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Warszawa jest moim ulubionym miastem :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, chętnie zwiedziłabym te miejsca nigdy nie byłam w Warszawie ale już od jakiegoś czasu moim marzeniem jest zwiedzić to piękne wielkie miasto :) cudowne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fontanny warszawskie muszą pięknie wyglądać w nocy... Jeśli chodzi o zoo, to faktycznie czasem mam wrażenie, że te zwierzęta nie mają własnego życia, ale w końcu w jaki sposób ludzie mieliby się im przyjrzeć bliżej..? Piękne zoo, prawie że na otwartym terenie znajduje się w RPA. Lubię odwiedzać miasta w Polsce, nie tylko dla zabytków, ale i dla form rozrywek, kultury :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zdjęcia, a Fontanny trochę takie wzorowane na Barcelonie mam wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W Warszawie byłam tylko raz, ale chętnie bym tam wróciła :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem za trzymaniem zwierząt, ale pod warunkiem, że te nie poradzą sobie na wolności i pod warunkiem zapewnienia im odpowiednich warunków.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam kilka razy w Warszawie, ale nie miałam jeszcze okazji odwiedzić tego ZOO. Świetnie wykonane zdjęcia, a fontanny świetnie wyglądają wieczorem *.* Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Warszawę, byłam kiedyś na pokazie takich fontann, świetnie to wygląda:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zoo warszawskie, chociaż już dawno nie bylam, ogólnie uwielbiam Wawe! :)
    A co do fontann, to się wybrać tam nie mogę jakoś XD
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice photos :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten pokaz warszawskich fontan musiał świetnie wyglądać na żywo *.* Świetne zdjęcia
    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś byłam na tych fontannach warszawskich. To zoo nie chodzę. Fajny wpis. :)
    okiemyesteny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego wieczoru :)


    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/sammydresscom-ii-sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka miesięcy temu byłam w Warszawie, lecz tylko na jeden dzień, niedługo wybieram się na dłużej :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Warszawę i cieszę się, że w niej mieszkam;) W zoo byłam chyba z tysiąc razy:D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym częściej bywać w Warszawie :/
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx