środa, 22 czerwca 2016

To już rok z Wami!

Hejka!

To dziś, dokładnie dziś, mija rok odkąd o godzinie 17:07 opublikowałam swojego pierwszego posta, na swoim pierwszym blogu. Zapraszam na wpis z tej okazji!











Pamiętacie, kiedy napisaliście swojego pierwszego posta na blogu? Pewnie dla każdej, każdego z nas była to przełomowa chwila. Początki były trudne, w kółko pytania: Jak to się robi? Gdzie to jest? Po pewnym czasie wszystko zaczęłam już ogarniać i w pełni wciągnęłam się w blogowanie. Troszeczkę zaniedbywałam bloga, ale w październiku wybiło mi 2 tys. wyświetleń, od tego czasu sporo się zmieniło. Tego roku postanowiłam pisać przynajmniej jeden post tygodniowo. Ci, którzy bywali na moim blogu wcześniej, mogli widzieć, że często zmieniałam jego design. Teraz, jak już pisałam, nauczyłam się wielu rzeczy i wiem co robić, a co nie. Myślę, że ten post to także okazja do podziękowania wszystkim, tym którzy pomogli mi w tym czasie ogarnąć tę stronę i oczywiście WAM, czytelnikom! Jeżeli jesteście na tej stronie po raz nie wiadomo który, albo wpadliście tu pierwszy raz, do Was kieruję ogromne dzięki! Dziękuję, dziękuję, dziękuję! Mam nadzieję, że dalej będziecie mnie wspierać, a ja oczywiście Was. A, no i dziękuję rzecz jasna za liczbę wyświetleń i to, że obserwujecie mojego bloga. Jeżeli jeszcze tego nie robicie, to gorąco Was do tego zachęcam :) Dzisiaj post troszkę krótszy i bez zdjęć, ale myślę, że przy tych okolicznościach nie ma to większego znaczenia. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ! Tyle radości i spełnienia marzeń może dać mi ten mój mały kawałek internetu. 

Źródła zdjęć z nagłówka, od lewej: klik1, klik2, klik3
Tak, wiem, post strasznie chaotyczny, haha!

26 komentarzy:

  1. Rok to bardzo długi okres czasu. Ja pamiętam, że dla jaj stworzyłam post 29 lutego... usunęłam go co prawda, bo zdawało mi się, że pisząc po angielsku wszystkich wystraszę :D Czego życzyć, chyba tylko jeszcze jednego roku i dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszą moją notkę napisałam 31 maja 2014 roku :D a potem 3 stycznia 2015, jak przeniosłam się na blogspota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci kolejnego roku! Ten drugi jest zdecydowanie lepszy, przynajmniej dla mnie taki był :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój roczek zbliża się wielkimi krokami! Swojego pierwszego posta wstawiłam 26 czerwca, więc zaczęłyśmy w podobnym czasie. Przez moje częste nieobecności nie osiągnęłam jednak tylu sukcesów co Ty. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa, także życze Ci kolejnych udanych lat! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i życzę kolejnych sukcesów i jak największej liczby czytelników :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga https://paulalein.blogspot.com/ Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i życzę kolejnych rocznic ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję roczku, oby tych lat było jak najwięcej :)
    życzę samych blogowych sukcesów :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, swój własny kawałek internetu może naprawdę dać dużo satysfakcji :) Wiem cos o tym ;)
    Fajnie, że Twój blog skończył już rok ;) Życzę kolejnych lat blogowania, a przede wszystkim sukcesów i dalszego spełniania marzeń! :)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje z okazji roku! Życzę ci powodzenia w dalszej pracy <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych takich rocznic, a także mnóstwa sukcesów i dużo wytrwałości!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje roku w blogowaniu :)
    Mam małą prośbę czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście oraz w banner na pasku bocznym byłabym bardzo wdzięczna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>

    Mój blog¦

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CallofBeauty

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, pamiętam mój pierwszy post, ale ja pierwsze urodziny bloga mam jeszcze przed sobą :) Życzę Ci wieeeelu sukcesów!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!

    Obserwuję! ;)
    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gartuluję urodzin bloga !
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wytrwałości!
    Pozdrawiam!
    Driana

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłabyś pisać częściej, wakacje są.

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w wakacyjnym konkursie:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulucje i zycze dalszych sukcesow w blogowaniu :) !

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu <3
    ♥♥♥
    Mogę prosić o zajrzenie na mojego bloga i (może) zaobserwowanie go? Dopiero zaczynam :D
    mój blog <3

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx