piątek, 10 czerwca 2016

Wywiad z bloggerem #4 Zuzia

Hejka! 

Dawno nie było wywiadów z bloggerem i postanowiłam ostatnio taki przeprowadzić z Zuzią z bloga zyciepiszehistoriee.blogspot.com (klik). Przy okazji dopowiem, że ten obrazek po lewej jest pierwszym zrobionym na poważnie na stronie picmonkey.com, więc bardzo się z tego cieszę i uważam, że całkiem nieźle mi wyszedł. Plamka pod nim pochodzi ze stronki blokotek.pl i jest tam też oczywiście więcej takich. Nie przedłużając, zapraszam! :)


1. Jak masz na imię?
Zuzanna.

2. Nie lubisz jak inni mówią na Ciebie...
Zuźka, stanowczo ta odmiana mojego imienia denerwuje mnie i moją mamę najbardziej.

3. Jakie jest Twoje ulubione egzotyczne zwierzę?
Zawsze podobały mi się Lwy, prawdopodobnie dlatego, że Lew to król dżungli. Teraz trudno mi stwierdzić jakie egzotyczne zwierzę lubię najbardziej, ale jeżeli można uznać za egzotykę Pingwina to tak- kocham Pingwiny.

4. Twoja ulubiona emotka?
Najczęściej używam tej płaczącej ze śmiechu.


5. Jak dobrze gotujesz? Robisz tylko jajecznicę i kanapki, czy raczej coś więcej, eksperymentujesz w kuchni?
Moje zdolności kulinarne są raczej na poziomie podstawowym, mogę zrobić jajecznicę ale zrobienie obiadu również nie będzie wielkim problemem. Jeżeli chodzi o eksperymenty w kuchni to stale coś wymyślam, dodaję dziwne przyprawy, korzystam z różnorodnych składników. Jeszcze nikogo nie otrułam także myślę, że wychodzi mi to całkiem nieźle.

6. Na jakim kosmetyku najbardziej się zawiodłaś?
Korzystam raczej ze sprawdzonych kosmetyków jednak jakiś czas temu zawiodłam się na bardzo polecanym płynie micelarnym z Under 20, podrażnił mi oczy i były z tego same problemy.

7. Twoja ulubiona forma sportu i wypoczynku?
Jestem raczej antysportem, oglądam tylko mecze w telewizji lub na żywo. Jedyne w co mogę grać to siatkówka. Wypoczywać lubię w domu, leżąc i oglądając filmy choć spędzanie czasu ze znajomymi sprawia mi równie dużo przyjemności.

8. Masz swoją ikonę stylu? Albo osobę, która według Ciebie świetnie się ubiera?
Jestem wielką fanką Coco Chanel i to niezmiennie od paru lat. Lubię jednak inspirować się bloggerkami, które posiadają luźny sportowy styl taki z którego można korzystać na co dzień, dlatego często przeglądam stylizacje DEYNN.



9. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga? 
Pierwszego bloga założyłam pewnie ze 4 lata temu, nie było tam moich zdjęć tylko dość długie teksty- moje przemyślenia. Właściwie nie wiem co mnie do tego skłoniło ale podobało mi się, że ludzie czytają i komentują moje wypociny. Bloga którego posiadam teraz stworzyłam również dość dawno ale niestety bardzo go zaniedbałam teraz staram się być systematyczna i nadrobić stracony czas.

10. Skąd bierzesz pomysły na posty?
Pomysły zazwyczaj wpadają mi same do głowy, wystarczy, że zobaczę coś w telewizji, internecie czy usłyszę od znajomych. Gdy jednak towarzyszy mi brak weny wchodzę na bloggera, sprawdzam, szukam i próbuję się zainspirować.

11. Co według Ciebie musi mieć dobry blog? Oprócz świetnych postów oczywiście :)
Dobry blog powinien mieć spójnie i czytelnie napisany tekst, ważna jest interpunkcja.
Ładny, delikatny wygląd sprawia, że aż chce się częściej odwiedzać taką stronę.


12. Jest coś, czego nie lubisz w blogowaniu?
Mogłabym powiedzieć, że jest to fakt iż większość osób zakłada teraz bloga dla licznych współprac i dużej liczby obserwujących, jednak to nie przeszkadza mi tak bardzo jak komentarze po których widać, że dana osoba nie przeczytała tego co przygotowałam. Najgorsze jednak jest to gdy widzisz ten sam komentarz od tej samej osoby na innych 5 blogach. Szczerzę wolę mieć mniej komentarzy niż takie, które nic nie wnoszą do dalszej pracy.



13. Chciałabyś zmienić coś w Twoim blogu?
Jasne, cały czas chcę go doskonalić. Zresztą jestem osobą, której wszystko szybko się nudzi np. nagłówek z czasem staje się dla mnie coraz brzydszy. Myślę, że zmiany to nieodłączna część mojego blogowania.

14. Jakie masz plany z nim związane?
Mam nadzieję,że mój blog będzie stawał się coraz lepszy, chcę powiększyć zasięgi i nawiązać pierwszą współpracę. Nie mam wielkich planów, ponieważ myślę, że na wszystko przyjdzie czas.

Serdecznie dziękuję Zuzi za wywiad, zdjęcia pochodzą z jej bloga zyciepiszehistoriee.blogspot.com (klik), jest tam też więcej zdjęć z tej sesji, więc jeżeli Was to interesuje, to wpadnijcie do Zuzy :) Ja mam nadzieję, że miło się czytało tego posta i zapraszam na kolejnego!

23 komentarze:

  1. Fajnie, że przeprowadziłaś z Zuzią wywiad! Często zaglądam na jej stronę i fajnie było poczytać odpowiedzi na pytania, które jej zadałaś :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wywiady z blogerkami! Znam bloga Zuzy od jakiegoś czasu :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy powinien chcieć coś zmienić czy to na blogu, czy to w życiu. Człowiek, który się nie zmienia nie ma szans rozwoju.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi i pytania. Bardzo interesujący post, a zdjęcia świetne :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wywiad. Uwielbiam takie posty, jest to mój ulubiony rodzaj.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł żeby przeprowadzić wywiad z innym bloggerem powiem szczerze że mimo iż to takie oczywiste to ja się z tym jeszcze nie spotkałam na żadnym innym blogu :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na przeprowadzenie wywiadu z blogerką! <3
    Bloga Zuzi znam i czytam regularnie!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny wywiad, uwielbiam takie czytać bo dużo dowiaduję się o
    blogerach, których najczęściej nie znam ;) blog tej dziewczyny
    jest5 naprawdę super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Co do tego płynu z under20 to też podrażnił mi bardzo oczy :(

    https://przemysleniavixsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wywiad ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się czyta! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że niepotrzebnie pytasz o imię, skoro wcześniej ją już przedstawiłaś :) Ale ogólnie, to fajnie się czytało

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrazek wyszedł świetnie. A co do wywiadu - bardzo dobrze się czyta, under20 to u mnie marka, którą unikam jak diabeł wody święconej (co ja mam z tymi religijnymi porównaniami, chyba nawyk po wydziale teologicznym :D ). A określenie anty-sport jest genialne - nigdy bym na to nie wpadła. Zaraz odwiedzę bloga Zuzanny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam czytać wywiady !

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny wywiad ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham tego typu posty! Luzne wywiady z rowiesnikami, ze zwyklymi ale tak niezwyklymi osobami. Mozna tyle dowiedziec sie o innych. Zuzia jest przesliczna i wydaje sie byc naprawde fajna osoba :) czekam na wiecej wywiadow! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. 'antysport' <3
    Ciekawa forma kontaktu z innymi bloggerami. Plamka od Blokotka jest świetna - mam od niej szablon! A Picmonkey juz od dawna chciałam wypróbować.
    Buziaki x
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx