niedziela, 10 lipca 2016

Liebster Blog Award, czyli kolejne nominacje

Hejka!

Oczywiście zacznę od tego, co tam u Was? Zdążyliście już gdzieś się wybrać, w trakcie tych dwóch tygodni wakacji? Mam wrażenie, że może trochę szybko nam mijają. Ja na ich początku zostałam w moim mieście, napisałam dla Was (i dla mnie) ulubieńców czerwca, no i oczywiście się leniłam. Trochę też czytałam, a mój słomiany zapał dał o sobie znać, kiedy chciałam zrobić wreszcie spore porządki w moim pokoju.
W drugim tygodniu wakacji pojechałam na wieś, gdzie nie mam za bardzo jak pisać postów. Miałam zrobić trochę zdjęć, ale nie będę Was zanudzać moim brakiem chęci i trochę lepszego sprzętu.
Co będę robić w najbliższym czasie? Już jutro wyjeżdżam na obóz na trzynaście dni. Niestety w tym czasie nie będę udzielać się w internecie, ale postaram się do Was odezwać jak przyjadę. W tym czasie zachęcam do przejrzenia starszych postów, które napisałam. Jeżeli to zrobicie, koniecznie dajcie mi o tym znać pod tym wpisem.
Teraz zapraszam na kolejne Liebster Blog Award! Tym razem otrzymałam aż dwie nominacje, od Roksany z bloga we-never-grow-from-dreams.blogspot.com (klik) i od Karoliny z bloga caro-say-hello.blogspot.com (klik). Serdecznie dziękuję! Dla tych, którzy nie wiedzą, na czym polega LBA, jest to taka blogowa "zabawa", do której musi nas ktoś nominować. My wtedy odpowiadamy na jego pytania i sami nominujemy jedenaście blogów i zadajemy im jedenaście pytań. Pomaga to w zdobyciu większej liczby czytelników i obserwatorów. To co? Zaczynamy! :)




źródło zdjęcia (klik)

Najpierw pytania od Roksany, ponieważ to ona nominowała mnie pierwsza.

1. Co zamierzasz robić w wakacje? Masz jakieś plany, czy wolny czas spędzisz na leniuchowaniu?
W zasadzie już o tym pisałam, ale nie wiecie, co będę robić później. Później pojadę w góry, do pewnej sympatycznej miejscowości, potem posiedzę na wsi i trochę w domu, a pod koniec wybiorę się na Youngstars Festiwal w Warszawie.

2. Jaki jest tytuł piosenki, która najbardziej przypomina Ci wakacje?
Myślę, że Wicked wonderland jest tą piosenką.

3. Jaka jest Twoja największa pasja?
Chyba taniec, ponieważ robię najwięcej w tym kierunku, ale śpiewaniem nie pogardzę.

4. Zaglądasz czasami na mojego bloga?
Pewnie, inaczej nie znałabym pytań!

5. Używasz emotikony? Jeśli tak, którą najbardziej lubisz?
Chyba nie mam takiej, ale podoba mi się :p, :D i oczywiście klasyczna :)

6. Jakie części świata chciałabyś zwiedzić?
Najlepiej to wszystkie, ale głównie Włochy, Rzym i Wenecja, a także Londyn, Paryż oraz jakaś część Japonii. Podobają mi się także miejsca z morskimi, górskimi krajobrazami jak Chorwacja.

7. Obejrzałaś ostatnio jakiś ciekawy film? Jeśli tak, podaj tytuł.
Tak, było to: "Tini: nowe życie Violetty". Bez hejtów, ale film cudowny, który pokazuje, że trzeba odnaleźć samego siebie i spełniać marzenia.

8. Grasz na jakimś instrumencie?
Nie, ale chciałabym nauczyć się grać na pianinie, albo ewentualnie gitarze.

9. Lubisz jak na dworze jest bardzo ciepło (25 stopni), czy gorąco (35 stopni)?
Bardzo ciepło, taka temperatura jest w sam raz, może być nawet troszkę chłodniej, wtedy byłoby już idealnie.

10. Dlaczego bloggujesz? Co Cię do tego skłoniło?
Tak po prostu, chciałam móc coś do kogoś pisać, poznać innych bloggerów i ich blogi, czytać miłe komentarze (zdarzają się też oczywiście mniej miłe) :) Może też by zdobyć popularność, ale nie może być to najważniejsze.

11. Czy jesteś w stanie opisać swój ulubiony kolor? Podejmij wyzwanie.
Kurczę, nie mam ulubionego koloru, ale myślę, że może być to biały. Jest to najjaśniejszy ze wszystkich kolorów z całej palety, mam nadzieję, że to prawda. Pasuje dosłownie do wszystkiego i jest uniwersalny. Kojarzy się z czystością i prostotą. Druga z tych cech niezwykle mi się w nim podoba. A jaki jest wasz ulubiony kolor?



Teraz pora na pytania od Karoliny

1. Jakie masz plany na wakacje?
Już o nich pisałam, jeżeli chcecie, możecie się do nich cofnąć.

2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Jeszcze tego nie wiem, ale wiem, że będę robić coś fajnego.

3. Czy jest coś, co chciałabyś/chciałbyś w sobie zmienić?
Myślę, że tak, ale trzeba akceptować samego siebie.

4. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie?
Regularnie nie oglądam żadnych, bo albo nie mam czasu ich obejrzeć akurat wtedy, kiedy lecą, albo mi się nie chce. Wiem, że można oglądać seriale także w internecie, ale jednak mnie do tego nie ciągnie.

5. Bez czego nie wychodzisz z domu?
Przeważnie telefonu, ale kiedy muszę zamknąć dom, także kluczy.

6. Z jakich powodów najczęściej się uśmiechasz?
Z różnych, usłyszę coś śmiesznego, dowiem się o czymś miłym dla mnie.

7. Jest miejsce, do którego bardzo chciałabyś/chciałbyś pojechać? Jeśli tak, to jakie?
Też już o tym pisałam, możecie sobie do tego wrócić.

8. Do kogo masz największe zaufanie?
W 100% do rodziców.

9. Zrobiłabyś/zrobiłbyś sobie w przyszłości tatuaż? Jeśli tak, to jaki?
Tak, ale nie jestem tego taka pewna. Myślę, że byłby to mały tatuaż z jakimś cytatem, czy małym obrazkiem, na przykład ptaka. Takim symbolicznym.

10. Wybierz trzech blogerów, z którymi wyruszyłabyś/wyruszyłbyś w podróż, którą śmiało można by było nazwać przygodą Twojego życia. Dlaczego wybrałaś właśnie tych?
Chciałabym wyruszyć w taką podróż z TobąOlą i Patrycją. Po prostu chciałabym Was poznać.

11. Uważasz, że lepiej iść za głosem serca i studiować to, co cię interesuje, czy lepiej iść na kierunek, który cię w ogóle nie interesuje, ale zapewnia przyszłość?
Zdecydowanie pierwsza opcja, w drugiej będziemy się po prostu strasznie męczyć i nie będzie nam to dawać radości.

Teraz nominuję:
rudaoptymistka.blogspot.com
okiemyesteny.blogspot.com
loony-blog.blogspot.com
truskaweczka1.blogspot.com
zyciepiszehistoriee.blogspot.com
stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
zuziaforstyle.blogspot.com
ragazza99.blogspot.com
born-to-be-a-princess.blogspot.com
paulan-official-blog.blogspot.com
myslacinaczej29741.blogspot.com

Okej, pytania do Was:
1. Wolisz morze, góry, czy mazury?
2. Jesteś osobą niską, średnią czy wysoką? Akceptujesz swój wzrost?
3. Czytasz książki? Jeśli tak, jaka jest Twoją ulubioną?
4. Jesteś optymistą, pesymistą, czy realistą?
5. Czy dla Ciebie Pepsi i Coca-cola różnią się smakiem?
6. Jak wyglądałby Twój wymarzony pokój? Opisz go. 
7. Masz ulubioną liczbę? Dlaczego akurat ta?
8. Lubisz case'y na telefon?
9. Co sądzisz o Tumblr girls?
10. Którą porę dnia lubisz najbardziej? Co najczęściej wtedy robisz? 
11. Gdybyś mogła wybrać się teraz w dowolne miejsce na świecie z kim chcesz, gdzie byś się wybrała i z kim? 

Także żegnam się z Wami, mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie i do następnego!  

27 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nominację, jednak nie odpowiadam na LBA na blogu ponieważ jest tego zbyt dużo! Jeszcze raz dziękuję bardzo!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ciekawe plany na wakacje!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi:) Też chciałabym Ciebie poznać, tak samo jak Olę i Patrycję♥♥♥
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu na wieś i życzę miłego wypoczynku na obozie ♥ Gratuluję nominacji! Fajne pytania i ciekawe odpowiedzi ^^ Również chciałabym się nauczyć gry na gitarze ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chodziłam pare lat na zajęcia taneczne, jednak musiałam zrezygnować :/

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne pytania ale jeszcze lepsze odpowiedzi, gratuluję aż dwóch nominacji :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie za nominację, niebawem pojawi się na moim blogu ;)
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne LBA

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pytania :) gratuluję nominacji :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* na pewno się odwdzięcze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sprawa :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne odpowiedzi :)

    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kolejnych nominacji! :) Fajne odpowiedzi :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne odpowiedzi :) i gratki za nominacje :)


    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    http://anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O panie ile tych pytań :) Podziwiam, że chciałaś na nie wszystkie odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne odpowiedzi ^^ do Japonii też bym się wybrała ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za nominację, ale nie odpowiadam na nie na blogu :)
    Mimo to pytania z chęcią wykorzystam do najbliższego Q&A :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne pytanka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi z kolei wakacje niesamowicie się dłużą - zbyt długo nie widzę się z chłopakiem i odliczam dni do spotkania :)
    Ciekawe pytania, ja nigdy się nie bawiłam w tego typu nominacje, ale lubię czytac takie posty :)
    Buziaki!
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie posty, bo można się coś dowiedzieć o osobie prowadzącej bloga :) Fajne odpowiedzi, niektóre byłyby u mnie bardzo podobne, jak nie takie same :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Również chciałabym odwiedzić Paryż i Londyn :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju! dziękuje za nominacje!
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za nominacje i przepraszam, że dopiero teraz piszę. :)
    okiemyesteny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. się dłużą - zbyt długo nie widzę się z chłopakiem i odliczam dni do spotkania

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx