piątek, 1 lipca 2016

Ulubieńcy czerwca 2016

Hejka!

Ulubieńcy czerwca będą całkiem "obfici" w ciekawe produkty (i nie tylko), które chcę Wam polecić! Serdecznie zapraszam :)







Kosmetyki                                                                     

Lirene, balsam w sprayu do ciała, azjatycki lotos

Kupiłam go ze względu na jego ciekawą formę. Bardzo lubię testować tradycyjne produkty w innych postaciach. Wracając do balsamu, ma sporą pojemność. Po naciśnięciu, otrzymujemy taką jakby białą piankę, którą potem musimy rozsmarować. Oczywiście balsam cudownie nawilża i jestem z niego zadowolona :) Może i zapach jest taki sobie, ale nie bardzo mi to przeszkadza.

Joanna, peeling do ciała gruboziarnisty, zielone jabłuszko

Kolejny produkt do ciała :) Świetnie peelinguje, a ziarna rzeczywiście są spore. Do tego ten cudowny i intensywny zapach... Po jego użyciu ciało jest bardzo gładkie, możemy to oczywiście sprawdzić po dotknięciu nie peelingowanych części ciała. Warto zakupić!

Adidas, dezodorant cool & care

Co mogę powiedzieć o dezodorancie? Chroni i, co jest dla mnie ważne, nie zostawia białych śladów na skórze. To opakowanie zaraz zużyję i przerzucę się na wersję z kulką, której prawdę mówiąc, używałam już kilka razy. Warto wypróbować :)

Lipsmacker

Znacie te smakowe pomadki? Pewnie wielokrotnie już o nich słyszeliście. Ja ostatnio dostałam trzy takie cudeńka, dobrze zapakowane przez producenta. Otworzyłam tylko jedno, o zapachu Coca- cola cherry, i już jestem zadowolona! Cudownie pachnie, zapach zgadza się z opisem, a jednocześnie bardzo dobrze nawilża. Do tego nadaje ustom lekko czerwony kolor. Wszystko w jednym! Już nie mogę się doczekać, kiedy otworzę kolejne Lipsmackery :) A no i oczywiście mały minusik, jak to ja, znajdę. Opakowanie trochę mi się zepsuło i nie mogę wsunąć, ani wysunąć pomadki, ale mam nadzieję, że to się naprawi, kiedy zużyję widoczną warstwę.

Alterra, szampon do włosów, jojoba i migdały bio

Teraz zrobi się trochę włosowo :) Szampon z typowo "Rossmanowskiej" firmy. To moje drugie opakowanie i powiem Wam, że naprawdę dobrze się sprawdza. Ja muszę używać naturalnych produktów do włosów, ponieważ moja skóra głowy jest nieco wrażliwa. Opakowanie nie jest jakieś duże, ale nie sprawia mi to większego problemu.

O'HERBAL, odżywka do włosów suchych i zniszczonych

Do szamponu musi być oczywiście odżywka. Ta jest naprawdę duża i również świetnie się sprawdza. Plusem na pewno jest to, o czym napisałam, czyli spora pojemność, a wraz z nią oczywiście duża wydajność. Odżywka zawiera też naturalne składniki :) Polecam!

Inne

Słoiki do picia

Słyszeliście już o nich? Ja mam na razie jeden, ale chciałabym powiększyć moją kolekcję. Kupiłam go już jakiś czas temu, ale przestałam go używać. Teraz powróciłam do niego i jestem zadowolona. Jak już wiecie, uwielbiam nietradycyjne formy produktów, więc słoiki do picia są w sam raz dla mnie :) Mój jest z Home & You, ale nie wiem, czy go jeszcze znajdziecie.

Muzyka

Płyta "Szklany Sen" Sylwii Lipki i "Możesz wszystko zacząć jeszcze raz" Remo

Oba krążki są niesamowite. Miałam ten pierwszy trochę wcześniej, bo zamówiłam go w tzw. preorderze, przed premierą 1 lipca. Kilka piosenek z tej płyty jest naprawdę świetnych i po prostu trzeba ich posłuchać, może zachęci to Was do zakupu debiutanckiej płyty Sylwii. Natomiast płyty Remo jeszcze nie posiadam, ale przy najbliższej okazji postaram się ją zakupić. Jej premiera już się odbyła i mimo, że jeszcze jej nie mam, słuchałam kilku utworów na Youtube, które także mi się spodobały. Mam nadzieję, że zrozumieliście, co napisałam, haha!  
Teraz pokażę kilka piosenek, które nie pochodzą z tych płyt, ale także były moimi ulubieńcami w tym miesiącu. Postawiłam na wesołe i radosne piosenki, wprost idealne na lato!


  









Napiszcie, czy macie i czy polecacie któregoś z moich ulubieńców. Do napisania!

32 komentarze:

  1. lovely post! Happy Friday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely post....
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  3. Like the first photo :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze sobie sprawić taki słoik do picia.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nie miałam żadnej z tych rzeczy, ale za to wiem że muzyka jest fantastyczna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam tego peelingu od Joanny, jak dla mnie świetny :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajni ulubieńcy! Płyta Sylwii jest świetna ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenek sobie z przyjemnością posłuchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon z Alterry jest fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka tych słoików ze słomką i sprawdzają się super latem do lemoniady czy różnych orzeźwiających napoi ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajni ulubieńcy, muzyka troszkę nie w moim stylu, o słoikach do picia coś słyszałam. Szkoda, że nie dodałaś filmu miesiąca, lub książki miesiąca. Ogółem - ciekawy post. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Zostałaś nominowana do LBA na blogu we-never-grow-from-dreams!

      Kliknij tutaj

      Usuń
  12. Słoiki do picia są ostatnio bardzo popularne, ale strasznie mi się podobają. :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam żadnej z powyższej rzeczy :<
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka piosenek,które dodałaś... echh mam już ich dość tak szczerze mówiąc :D zwłaszcza tej na euro,bo robi mi się smutno,po tej "przegranej" Polaków.. ale i tak dobrze grali ;)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię te piosenki a z kosmetyków nic nie mam z powyższych
    Obserwuje
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy chyba słyszał już o słoikach do picia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słoiki do picia <3 Sama zastanawiam się nad zakupem nowego ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam nową piosenkę Sylwii Lipki :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tego wszystkiego kojarzę tylko odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi ulubieńcy
    ♥♥♥
    Zachęcam do komentowania i obserwowania. Dopiero zaczynam ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetni ulubieńcy :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te słoiki do picia! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe produkty.
    Słoik do picia bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajni ulubieny i równiez uwielbiam ta piosenke Justina T♥
    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam szampony z Alterry! Fajni ulubieńcy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzialam na instagramie szał na te słoiczki ;) widziałam je w jakimś sklepie w okolicy, ale nie mam jeszcze takiego. A myśle ze kiedyś zakupie :).
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Lipsmacker i słoiczek mam i faktycznie są godne polecenia. O reszcie nie słyszałam :)
    Obserwuję.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominowałam Cię do LBA:D
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. niestety żadnego produktu nie znam,ale chciałabym spróbować Alterry :)

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx