sobota, 6 sierpnia 2016

Obóz, koncert, góry i... chill out!

Hejka!

Powracam po pewnej przerwie, czasem każdemu są one potrzebne. Opowiem Wam dzisiaj, co robiłam ostatnio i jakie mam plany na ten ostatni miesiąc wakacji. Szybko minęło, co? Jeszcze niedawno wychodziliśmy ze szkoły ze świadectwem w ręku. Zapraszam serdecznie do przeczytania posta, w którym pokażę też kilka zdjęć ;)



Jeżeli czytaliście poprzedniego posta wiecie, że byłam przez prawie dwa tygodnie na obozie. Potem wybrałam się w góry razem z moją rodziną. Więc... jak było?
Obóz był fajnym przeżyciem, poznałam nowych ludzi, ale rozwijałam też swoje hobby, coś, co lubię robić. Było sporo osób starszych ode mnie, ale jednak można się z nimi zaprzyjaźnić :) (Pozdrawiam!). Nie będę już tego tematu rozwijać i przejdę do gór, mojej wycieczki do Kudowy Zdrój, bo będę miała w tym temacie więcej do napisania. Wspomnę jeszcze o koncercie Margaret, na którym byłam w niedzielę przed wyjazdem. Bardzo mi się on spodobał, pokażę Wam kilka zdjęć. Podkreślę, że wstęp był za darmo, co było ogromnym plusem!
W góry wyruszyliśmy 25 lipca, wróciliśmy 30 lipca. Ten czas upłynął mi naprawdę szybko, mieliśmy sporo ciekawych rzeczy do robienia, czyli... zwiedzaliśmy miasto, spacerowaliśmy po Parku Zdrojowym, poszliśmy na szlak ginących zawodów, zwiedzaliśmy twierdzę Srebrna Góra, największą górską twierdzę w Europie, podziwialiśmy widoki z Altany Miłości. Byliśmy też na Szczelińcu Wielkim, szczycie położonym 919 m n.p.m.! Nietrudno się domyślić, że rozpościerał się stamtąd naprawdę niesamowity widok :) Poniżej pokażę Wam oczywiście kilka zdjęć. Przeszliśmy też przez czeską granicę, ale zaraz zawróciliśmy, ponieważ nie było tam nic ciekawego, a wszystkie sklepy były pozamykane. Jedliśmy przepyszne naleśniki w restauracji, która spodobała się moim rodzicom. Coś o czym chcę jeszcze napisać to to, że przez te wszystkie dni byłam tam z moim psem i nikt mi nie powie, że z psem nie da się podróżować! Nie myślcie sobie, oczywiście miał on cały czas dostęp do wody i swoją miskę, był też czasem noszony na rękach, żeby się nie zmęczył, a odpoczynki także były robione. Po całych tych długich spacerach spał jak zabity ;).
Jestem teraz na wsi i tak, tak, mam dostęp do internetu, ale nie chcę za długo przy nim siedzieć, więc następny post (na temat DIY, jestem podekscytowana!) ukaże się pod koniec wakacji, kiedy będę już w domu. Potrzebuję trochę chill out-u. Żegnam się z Wami, koniecznie napiszcie jak mijają Wasze wakacje, zwiedziliście już jakąś ciekawą miejscowość? Jestem ciekawa waszych historii :)
Szczeliniec Wielki
Szczeliniec Wielki
Szczeliniec Wielki
Widok z Altany Miłości w Kudowie Zdrój. Przy okazji, ozankowanie trasy do altany jest słabe.
Koncert Margaret
Podczas rejsu statkiem na obozie
A tutaj widzicie drogę na Szczeliniec Wielki :)

47 komentarzy:

  1. Musiałaś się super bawić na obozie :D Świetne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na obozie było naprawdę nieźle.

      Usuń
  2. Jak ja bym musiała tam stać (jak na tym pierwszym zdjęciu) to wow*_* to musiał być mega widok ;d
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam stałam i widok był super! Na trzecim zdjęciu widać krajobraz z tego miejsca.

      Usuń
  3. Tam gdzie byłaś na wakacjach, ja w zasadzie mieszkam :D do kudowy nie mam daleko, kudowa jej okolice i wszystkie te góry to prawie że mój dom :D byłaś bardzo blisko mnie :) świetne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, mega widoki ;) widać, że wyjazd udany ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające zdjęcia, bardzo lubię góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja w górach bywam jednak rzadko.

      Usuń
  6. fajnie napisany post, i super pozytywne zdjecia, przywołują na myśl lato i wakacje, a takie uwielbiam szczegolnie;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia!:) Przepiękne widoki!
    Fajnie spędziłaś wakacje! :D
    Na obozie pewnie było super :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, widoki rzeczywiście są niezłe.

      Usuń
  8. obóz to świetna sprawa ;) ja dopiero wybieram się w góry. Ładne zdjęcia ;)


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to życzę miłej podróży i wypoczynku :)

      Usuń
  9. Trzy lata temu też byłam w Szczelińcu :)
    Zazdroszczę koncertu Margaret.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na koncert Margaret chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie to wszystko wygląda, a opis czytało się bardzo przyjemnie :)
    Odpoczynku życzę! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli czas spędzony pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że zabrałaś ze sobą także swojego psiaka :) Widoki jednym słowem zachwycają ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam wybrać się na ten koncert, ale musiałam jechać do babci. Bardzo ładne zdjęcia :)
    okiemyesteny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę mega gór :) Ja nigdzie nie byłam w te wakacje ;/
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w następne gdzieś się wybierzesz ;)

      Usuń
  17. To wszystko brzmi po prostu jak udane wakacje! Fajnie, że spędziłas miło czas, a zdjęcia zapierają dech :)
    Buziaki!
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wchodziłam na Szczeliniec Wielki w czerwcu z klasą, a w te wakacje zaliczyłam z rodzinką Tatry Wysokie. Widać (przeczytałam xD), że wakacje udane masz udane :D Fajne fotki.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne widoki <3 :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne zdjęcia!!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa jak będzie się miała motoryzacja za 30-40 lat. Już przed 2000 rokiem zapowiadało się teorie na temat bezobsługowych pojazdów, przemeszczających się z punktu A do punktu B bez pomocy kierowcy :-) Miało się to nijak do rzeczywistosci. Dzisiaj oprócz designu producenty prześcigają się w coraz mniejszym "teoretycznym" spalaniu auta, oraz w maksymalizacji różnych niepotrzebnych systemów przez które często trzeba odwiedzać autoryzowane serwisy. Wydaje mi się że motoryzacja zmierza trochę nie tą ściążką którą naprawdę powinna... Wyniki spalania często fałszowane itp. :-(

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful photos :)
    M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/search/label/MariaV.
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń

~Nie przyjmuję próśb "obs/obs"
~Obraźliwe komentarze usuwam.
~Napisz coś od siebie, nie pisz tej samej formułki pod każdym postem.
~Jeżeli post Ci się spodobał, zostaw komentarz i zaobserwuj bloga!
xxx